اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند آدیداس-Reebok

برند آدیداس Reebok را به قیمت ۲.۵ میلیارد دلار می‌فروشد

برند آلمانی آدیداس موافقت کرد تا برند ریبوک (Reebok) خود را که از لحاظ اقتصادی عملکرد ضعیفی داشته است، به قیمت ۲.۵ میلیارد دلار به “گروه برندهای معتبر” بفروشد.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|به نقل از بلومبرگ، برند آلمانی آدیداس موافقت کرد تا برند ریبوک Reebok خود را که از لحاظ سود دهی عملکرد ضعیفی داشته است، به قیمت ۲٫۵ میلیارد دلار به “گروه برندهای معتبر” بفروشد و نام شناخته شده دیگری را به مجموعه مارک های پوشاک این گروه اضافه کند.

 این دو برند در بیانیه ای اعلام کردند که بیشتر قیمت سهام به صورت نقدی و مابقی به صورت تأخیر معلق و با ملاحظات احتمالی پرداخت می شود. انتظار می رود این قرارداد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ بسته شود.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند آدیداس-Reebok

 این غول برند پوشاک ورزشی آلمان رسماً واگذاری ریبوک را در اوایل امسال پس از تلاش برای احیای عملکرد این برند برای بیش از یک دهه آغاز کرد.

گروه برندهای معتبر، که اخیراً برای عرضه اولیه در بورس ایالات متحده ثبت نام کرده است، قبلاً بیش از ۳۰ برند، از جمله دارایی های ورشکسته مانند “بارنیز نیویورک” را خریداری کرده است.

 بر اساس این گزارش، شرکت های پورتفوی این گروه شامل برادران بروکس، فوراور ۲۱ و اسپورتس ایلاستریتد، هستند.

سهام برند آدیداس در معاملات بورس فرانکفورت پس از این بیانیه ۲٫۵ درصد افزایش یافت و به ۳۱۴٫۷۰ یورو (۵۰۱٫۲۹ دلار آمریکا) رسید.

 امسال، گروه برندهای معتبر شرکت پوشاک “ادی بائر” را همراه با گروه اپارک که سرمایه گذاری مشترک آن با گروه سیمون پراپرتی محسوب می شود، خریداری کرده است.

آدیداس در سال ۲۰۰۶ ریبوک را به مبلغ ۳٫۸ میلیارد دلار خریداری کرد و در سال ۲۰۱۸ این بخش را به سودآوری بازگرداند و رشد فروش ۲ درصدی را در سال ۲۰۱۹ از دست داد.

World of Words

منبع: خبرگزاری تسنیم


دیدگاه ها بسته شده اند.