اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر- برندهای مواد غذایی معروف

برندهای معروف مواد غذایی خارجی

همان‌طور که می‌دانید یکی از پرمصرف‌ترین نیازهای افراد در سراسر دنیا محصولاتی مانند مواد غذایی است. در واقع می‌توان این‌گونه بیان کرد که اولویت بسیاری از افراد در زمان خرید، مواد غذایی است. به همین منظور بسیاری از شرکت‌ها کالاهای متنوعی را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|تعداد زیادی از شرکت‌ها به دلیل رقابت و بالا بردن کیفیت محصولات خود، تقاضای ثبت برند کرده‌اند که این امر سبب تمایز محصولات آن‌ها از سایر محصولات مشابه تولید شده می‌شود. بسیاری از برندهای معروف خارجی در دنیا وجود دارند که سال‌ها مشغول فعالیت بوده و محصولات با کیفیتی را به مردم سراسر جهان ارائه می‌کنند.

اگر شما قصد خرید محصولات خارجی با کیفیت را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که برندهای معروف مواد غذایی خارجی را به شما معرفی کنیم.

اهمیت خرید از برندهای معروف مواد غذایی خارجی

همان‌طور که می‌دانید تهیه محصولات غذایی یکی از مهم‌ترین خریدهایی است که همه افراد به صورت روزانه به آن می‌پردازند. همچنین کیفیت محصولات غذایی که انتخاب می‌کنند ارتباط مستقیمی با سلامتی آن‌ها می‌تواند داشته باشد.

به همین منظور باید هنگام خرید مواد غذایی دقت زیادی داشته باشید که بتوانید بهترین برند مواد غذایی را برای خود تهیه کنید به طوری که در سلامتی شما مشکلی به ایجاد نشود. بسیاری از برندهای معروف مواد غذایی خارجی  وجود دارند که شما  با کمی پرس‌وجو می‌توانید کیفیت بالای محصولات آن‌ها را متوجه شوید.

اکثر افراد نیز هنگام خرید محصولات غذایی در بیشتر مواقع به دنبال بهترین برند در بازار هستند. با تهیه بهترین محصول غذایی می‌توانید علاوه بر طعم خوب، سلامتی خود را پس از استفاده از این گونه محصولات نیز تضمین کنید.

لیست برندهای معروف مواد غذایی خارجی

برخی از برندهای معروف مواد غذایی خارجی هستند که در سراسر دنیا شناخته شده و از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند. سازمانی به نام Oxfam تصمیم به تهیه لیستی از بهترین برندهای معروف در دنیا گرفته است. برندهایی که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد، از جمله برند یا شرکت‌های مادر به شمار می‌روند.

  • نستله (nestle)
  • پپسی (PepsiCo)
  • کلاگز (kelloggs)
  • مارس (mars)
  • موندلز (mondeles)
  • یونیلیور (unilever)
  • جنرال میلز (General mills)
  • دنون (Dnone)

اسوشیتد بریتیش فود (Associated British Food)

همه موارد ذکر شده از جمله قدرتمندترین برند و شرکت‌هایی هستند که توانسته‌اند مواد غذایی با کیفیتی را تولید کنند. این برند یا شرکت‌های نام برده شده در سراسر دنیا کارمندهای زیادی داشته و هر سال بالغ بر میلیاردها دلار سود کسب می‌کنند.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر- مواد غذایی معروف

کلاگز یکی از برندهای معروف مواد غذایی خارجی

همان‌طور که گفته شد این برند غذایی به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌هایی به شمار می‌رود که در حوزه تولید مواد غذایی فعالیت می‌کند. این شرکت توانسته است نمایندگان و شعبه‌های زیادی در خارج از کشور اصلی داشته باشد.

سود این شرکت سالانه مبلغی حدود سیزده میلیارد دلار است. این برند مواد غذایی معروف در کشور امریکا تأسیس شده و توانسته است با تولید مواد غذایی مانند غلات صبحانه بین هم ردیف‌های خود موفق ظاهر شود. این شرکت معروف صاحب برندهایی نظیر اگو (Eggo )، چیز آیت (cheese it) و پرینگلز (pringles) شده است.

دنون به عنوان یکی از برندهای معروف مواد غذایی خارجی

برند دنون در شرکت فرانسه به ثبت رسیده است. این شرکت توانسته مواد غذایی با کیفیتی را در سراسر دنیا تولید کند. شرکت دنون بیشتر در تولید لبنیات فعالیت کرده و با برندهای معروفی نظیر اکتیوا (Activa)، اوکیوس (Okios)، یوکرانچ (Yocrunch)  در دنیا ظاهر شده است.

این شرکت علاوه بر تولید محصولات لبنی با برندهای نام برده شده در تولید بسیاری مکمل‌های غذایی و آب معدنی نیز موفق ظاهر شده است. سود سالانه این شرکت یا برند به بیش از بیست و سه میلیارد در سال می‌رسد.

مارس به عنوان یکی از برندهای معروف مواد غذایی خارجی

شرکت مارس نیز یکی از برندهای مواد غذایی خارجی بوده و محصولات آن بسیار معروف است. این شرکت بریتانیایی برای نام تجاری شکلات‌هایی که تولید می‌کند، برند (M&M) را برگزیده و کمتر کسی وجود دارد که طعم این شکلات‌ها را در دنیا نچشیده باشد.

علاوه بر این برندی که نام برده شد با سایر برندهایی نظیر Uncle Bens rice، Starburst و ادامس اربیت معروف شناخته می‌شود. بیشتر افراد محصولات خود را از این برند خریداری می‌کنند. به دلیل استقبال خوبی که از این مواد غذایی‌ها شده است، این شرکت توانسته سودی بالغ بر سی و پنج میلیارد دلار را کسب کند.

کوکولا برند معروف امریکایی

محصولات کوکولا در بسیاری ازکشورها دیده می‌شود. این برند توانسته علاوه بر تولید نوشابه و دیگر نوشیدنی‌های گازدار با تولید محصولاتی با برند دسنی (Dasani)، آنست تی (honest tea) و فیوز (fuze) پیشرفت کند.

این شرکت معروف به دلیل محبوبیت زیادی که بین بسیاری از افراد دارد، سود بیشتر از چهل و یک میلیارد دلار در سال کسب می‌کند.اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر- مواد غذایی

نستله برند مواد غذایی معروف خارجی

این برند مواد غذایی در کشور سوئیس تأسیس شده و به ثبت رسیده است. در ابتدا فردی به نام نستله برای کودکانی که نمی‌توانستند از شیر مادر خود تغذیه کنند، مکمل و کمک‌های غذایی را با استفاده از شیر گاو تهیه و در سراسر کشور عرضه کرد.

پس از مدتی صاحبان برند دیگر با نستله همکاری کرده و بسیاری از محصولات با کیفیت دیگری را تولید و عرضه کردند. بیشتر تولیدات این برند، مکمل‌های غذایی است. در حال حاضر این نشانه خارجی معروف صاحب برندهایی نظیر گربر بیبی فود (Gerber baby food)، هات پاکتس (Hot pockets)، کیت کت (kit kat) و به اتر فینگر نیز شناخته می‌شود.

این شرکت به دلیل محصولات مقوی و با کیفیتی که تولید می‌کند سالانه سودی بالغ بر نود میلیون دلار کسب می‌کند. به جرئت می‌توان گفت این شرکت بیشترین سود در محصولات خارجی را بین مواد غذایی دیگر از آن خود کرده است.

در نتیجه، می‌توانید برندهای معروف مواد غذایی خارجی که از کیفیت خوبی برخوردار هستند را به طور روزانه  برای خود تهیه کنید. همان‌طور که گفته شد انتخاب یک محصول باکیفیت و مرغوب می‌تواند بر سلامتی شما تأثیر مستقیمی داشته باشد؛ بنابراین در انتخاب برند مواد غذایی دقت بیشتری داشته باشید.

World Words

منبع: فردا


دیدگاه ها بسته شده اند.