صرافی بایننس-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

بایننس 200 میلیون دلار در فوربس سرمایه‌گذاری می‌کند

بایننس 200 میلیون دلار در فوربس سرمایه‌گذاری می‌کند

بایننس بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز جهان با هدف آگاهی بخشی در مورد ارزهای دیجیتال، 200 میلیون دلار در «فوربس» (Forbes) ناشر 104 ساله آمریکایی سرمایه‌گذاری می‌کند. گفته می‌شود که این معامله بخشی از تلاش فوربس برای تبدیل شدن به یک شرکت سهامی عام محسوب می‌شود.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|با وجود این معامله، «پاتریک هیلمن» مدیر ارشد ارتباطات و «بیل چین» رئیس آزمایشگاه‌های بایننس، در این سه ماهه به هیئت مدیره نه نفره فوربس اضافه خواهند شد. همچنین «چانگ پنگ ژائو» بنیان‌گذار و مدیرعامل بایننس توضیح می‌دهد که امیدوار هستند تا «در حالی که به یک پلتفرم با پیش زمینه سرمایه‌گذاری در سطح بعدی تبدیل می‌شوند» ابتکارات دیجیتال فوربس را نیز تقویت کنند.
ژائو گفت:
با پیشرفت وب 3 و فناوری‌های بلاکچین و همچنین رشد بازار کریپتو، می‌دانیم که رسانه یک عنصر ضروری برای ایجاد درک و آموزش گسترده در بین مصرف‌کنندگان است.
تلاش فوربس برای تبدیل شدن به یک شرکت عمومی
فوربس قبلا اعلام کرده بود که با خرید شرکت Magnum Opus نوعی ترکیب تجاری را دنبال می‌کند که در نهایت به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به یک شرکت عمومی تبدیل شوند و در بورس نیویورک با نماد «FRBS» معامله شوند.

در بیانیه این شرکت آمده است:

انتظار می‌رود معاملات با Magnum Opus و بایننس به فوربس کمک کند تا ارزش برند و سازمان خود را به حداکثر برساند و با استفاده از روش‌هایی مانند حق عضویت و اشتراک برای محتوای ممتاز و محصولات بسیار هدفمند از فناوری اختصاصی و تجزیه و تحلیل خود برای تبدیل خوانندگان به مشتریان بلندمدت و طرفدار پلتفرم استفاده کند.
نشریه فوربس به دلیل لیست ثروتمندترین افراد جهان خود به خوبی شناخته شده است، اما در سال‌های اخیر به دنبال این بوده تا تجارت خود را به شیوع متنوع‌تری پیش ببرد. بلومبرگ اخیرا گزارش داده بود که چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس با دارای خالص 86 میلیارد دلاری خود به یکی از ثروتمندترین میلیاردهای حوزه رمز ارز جهان تبدیل شده است.

Binance and forbes-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر
«چانگ پنگ ژائو» مدیرعامل بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز جهان می‌گوید به پول زیادی نیاز ندارد و قصد دارد ۹۹ درصد دارایی‌های خود را مانند برخی از ثروتمندان جهان اهدا کند.
ژائو در مصاحبه خود با آسوشیتد پرس در این رابطه گفت:
شخصا از نظر مالی تامین هستم و به پول زیادی نیاز ندارد. با وقف ۹۰، ۹۵ یا ۹۹ درصد از ثروتم مانند بسیاری از کارآفرینان یا بنیان‌گذاران ثروتمند، می‌توانم سبک زندگی خودم را داشته باشم و به مشکلی برخورد نمی‌کنم.
او همچنین در این مصاحبه اشاره کرد که سرمایه‌گذاری شخصی زیادی انجام نمی‌دهد. ژائو در سال ۲۰۱۴ مقداری بیت کوین خریده و تاکنون بیشتر آن را حفظ کرده است. او همچنین اعلام کرد که بیشتر دارایی خالص او به شکل رمز ارز بایننس است و مالک سهام هیچ پروژه دیگری نیست.
نشریه Forbes ثروت ژائو را ۱.۹ میلیارد دلار تخمین زده است، اما با توجه به اینکه او بزرگ‌ترین سهامدار بایننس است، احتمالا ارزش دارایی‌ها او بسیار بیشتر باشد. وال استریت ژورنال نیز اخیرا گزارش داد که مدیران سابق بایننس فکر می‌کنند ارزش شرکت در صورت عرضه عمومی به ۳۰۰ میلیارد دلار می‌رسد.
ژائو در پاسخ به سوالی درباره ارزهای دیجیتالی که شروع نه چندان جدی داشتند اما ارزش آن‌ها به مرور زمان افزایش یافت نیز گفت:
راستش را بخواهید، من دوج کوین دریافت نمی‌کنم. اما این نشان‌دهنده قدرت تمرکززدایی است. چیزی که فکر می‌کنم می‌تواند مهم باشد.
ژائو همچنین عنوان کرد که به عقیده او بزرگ‌ترین عاملی که مانع رشد رمز ارزها می‌شود، سهولت استفاده است و نه نوسانات ذکر شده آن. او در این رابطه می‌گوید: «صرافی‌های متمرکز سکه‌های مردم را نگه می‌دارند. اما نحوه نگه‌داری ایمن توکن‌ها یک عامل محدودیت اساسی است. ما ابزارهایی با استفاده آسان که امروزه به اندازه کافی ایمن باشند ارائه نکرده‌ایم. اما فکر می‌کنم با پیشرفت صنعت، همه چیز بهتر خواهد شد.

World of Words

منبع: zdnet


دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *