دوج کوین و تسلا-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

ایلان ماسک از پذیرش دوج کوین در ایستگاه سوپر شارژر تسلا خبر داد

ایلان ماسک از پذیرش دوج کوین در ایستگاه سوپر شارژر تسلا خبر داد

تسلا به زودی پذیرش دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت را در ایستگاه سوپر شارژر خود واقع در سانتا مانیکا کالیفرنیا آغاز می‌کند. ماسک همچنین وعده داده که در منطقه هالیوود یک ایستگاه شارژ به‌صورت سینمای خودرویی راه‌اندازی خواهد کرد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|توسعه‌دهنده‌ای به نام «رایان ظهوری» در توییتی اعلام کرد که سوپر شارژر جدید تسلا در سانتا مانیکا 10 دقیقه پس از افتتاح پر شده و دیگر ظرفیتی برای ورود ماشین‌های بیشتر ندارد. ماسک در پاسخ به این توییت نوشت یک سینمای خودرویی هم قرار است در منطقه هالیوود راه‌اندازی شود. مدیرعامل تسلا در توییت دیگری اضافه کرد: «البته که می‌توانید با دوج هم پرداخت‌های خود را انجام دهید.»
ایلان ماسک در حال حاضر دقیقا مشخص نکرده که پرداخت برای چه چیزی با دوج کوین ممکن خواهد بود. افزون بر این، دقیقا مشخص نیست که منظور مدیرعامل تسلا این است که دوج کوین فقط در سینماهای خودرویی این شرکت قابل استفاده خواهد بود یا همه ایستگاه‌های سوپر شارژر از آن پشتیبانی می‌کنند.

تسلا به طرفداری از دوج کوین ادامه می‌دهد

در هر حال، انتشار این توییت با استقبال طرفداران دوج کوین همراه بود و قیمت این ارز دیجیتال را کمی بالا برد. دوج تا پیش از توییت ماسک در حوالی 0.1417 دلار معامله می‌شد، اما پس از توییت او تا 0.1450 دلار بالا رفت.
ماسک به عنوان یکی از طرفداران سرسخت دوج کوین همیشه وعده داده بود که این رمزارز را به عنوان یک روش پرداخت به مدل تجاری تسلا می‌آورد. این شرکت چند وقت پیش پذیرش دوج کوین را به وب‌سایت خود اضافه کرد، اما هنوز امکان خرید خودرو با این رمزارز وجود ندارد.
پیش‌تر یک گفتگوی توییتری میان ایلان ماسک و «چنگ‌پنگ ژائو»، مدیرعامل بایننس به وجود آمده بود که نشان می‌داد تسلا به شکل جدی‌تری درگیر بازار رمزارزها شده است. با این حال، اخیرا مشکلاتی در تراکنش‌های شبکه دوج کوین و بایننس به وجود آمده بود که نگرانی‌ها را درباره سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتالی افزایش داد.

World of Words

منبع: twitter


 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *