اسنوا

اسنوا برای ششمین بار برند ایرانی منتخب مردم شد

اسنوا برای ششمین بار برند ایرانی منتخب مردم شد

نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی برگزار و اسنوا به‌عنوان پرافتخارترین برند شرکت کننده در این رویداد شناخته شد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|اسنوا یک شرکت ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی است. اسنوا نخست در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت، واقع در اصفهان با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به‌کار کرد و اکنون دامنه محصولات تولیدی آن به ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و یخچال فریزر گسترش یافته‌است و در حیطه نرم افزار توانسته سیستم عامل جدید خود را نیز معرفی کند
به گفتهٔ یکی از مسئولین این مجموعه، حدود ۵۰ درصد از قطعات بکار رفته در ساخت محصولات این کارخانه، تولید ایران هستند. اسنوا زیرمجموعه گروه انتخاب (با زیرمجموعه‌های اقتصادی مختلف) است.
اسنوا نخست در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان آغاز به‌کار کرد. این شرکت دارای انواع پرس‌های ضربه‌ای و هیدرولیک ۶۰ تن تا ۱۰۰۰ تن، دستگاه‌های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه‌های تراشکاری خم و برش، فناوری جوش پلاسما برای صفحه‌های رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در هنگام مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است و از نظر حجم تولید می‌تواند روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده، ۱۰۰۰ دستگاه کولر آبی و ۱۵۰۰ محصول از سری محصولات توکار را ارائه دهد. محصولات این کارخانه در بازارهای ایران و خاورمیانه عرضه می‌شوند. اسنوا توانسته‌است برای اولین بار در ایران و خاورمیانه، این امکان را فراهم کند که خریدار بتواند محصولات توکار این شرکت را با رنگ دلخواهش سفارش دهد.
نهمین دوره جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان از تاریخ 15 اردیبهشت تا 15 تیر 1401 برگزار شد. 1500 برند در 102 گروه تخصصی، در این جشنواره سنجیده شده‌ و اسنوا توانست طی نظرسنجی‌های صورت گرفته در بخش لوازم‌خانگی، در هفت زیرگروه جزو سه برند محبوب منتخب مردم ایران باشد.
همچنین این شرکت طی 6 دوره از 9 دوره گذشته، در میان دریافت‌کنندگان تندیس طلایی قرار گرفته است.
گفتنی است جشنواره برند محبوب ایرانی، گسترده‌ترین رقابت برندهای مطرح بازار ایران و از مهترین رویدادهای برند‌ در کشورمان است و از مدل مبتنی بر نظرسنجی مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان استفاده می‌کند.
این جشنواره سالانه برای انتخاب برند محبوب از دید مصرف کنندگان در صنایع مختلف از جمله بانک و بیمه، لوازم خانگی، کالاهای مرتبط با زیبایی و سلامت، مد و لوکس، نوشیدنی‌ها و مواد غذایی، لوازم دیجیتال و نیز صنایع ساختمانی برگزار می‌شود.
در جشنواره امسال، طی 75 روز، مخاطبان با شرکت در سایت و ثبت بیش از 800 هزار رای، برندهای ایرانی را از نظر محبوبیت و رضایت در مصرف، در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات رتبه‌بندی کردند. هدف از این مشارکت ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف‌کنندگان است.
معیارهای مطرح شده در نظرسنجی مردمی شامل ارائه خدمات مناسب، احترام به حقوق مشتریان، مشتری‌مداری و رضایت از خدمات پس از فروش بوده‌است.
لازم به ذکر است این جشنواره با همکاری انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار می‌شود.

World of Words

منبع: https://snowa.ir/

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *