Coinbase-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

ادعای یک شاکی: مدیرعامل برند کوین بیس با فریب‌کاری رقیب خود را از بازار حذف کرد

ادعای یک شاکی: مدیرعامل برند کوین بیس با فریب‌کاری رقیب خود را از بازار حذف کرد

شکایتی که در ایالت کالیفرنیای آمریکا ثبت شده مدعی است مدیرعامل صرافی کوین بیس با تظاهر به سرمایه‌گذاری در یک پروژه بلاکچینی آن‌ها را فریب داده است. شاکی می‌گوید او در واقع با وعده سرمایه‌گذاری این پروژه را به نفع پروژه اختصاصی خودش نابود کرده تا رقیبی در بازار وجود نداشته باشد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|اگر قصد معامله با رمزارزها را دارید، به یک پلتفرم جهت انجام مبادلات و یک واسطه جهت اتصال به شبکه نیاز دارید. صرافی کوین بیس یک شرکت تبادل دارایی‌های دیجیتالی جهانی است که محلی را جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال و همچنین اطلاعاتی در خصوص تراکنش‌هایی که جهت تأیید وارد شبکه بلاک‌چین شده‌اند در اختیار شما قرار می‌دهد.
صرافی کوین بیس مانند یک کیف پول نیز عمل می‌کند. شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در این صرافی ذخیره کنید. اپلیکیشن این صرافی قابلیت انجام معاملات بیت کوین، اتریوم و بیت کوین‌کش و لایت کوین و همچنین سایر دارایی‌های دیجیتال و ارزهای فیات در 32 کشور جهان را دارد.

در تمام دنیا

این اپلیکیشن همچنین قابلیت انجام تراکنش‌های بیت کوین در بسیاری از کشورهای جهان را دارد. بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت صرافی کوین بیس، این شرکت به بیش از 10 میلیون مشتری خدمات‌رسانی کرده و کار تبادل رمزارزها را به ارزش تقریبی بیش از 50 میلیارد دلار تسهیل کرده است.

بر اساس شکایتی که از سوی یک شتاب‌دهنده استارتاپی به نام MouseBelt Labs به ثبت رسیده، «برایان آرمسترانگ»، مدیرعامل کوین بیس مشغول طراحی پلتفرمی برای انتشار مطالعات دانشگاهی بود که درباره پلتفرم مشابهی به نام Knowledgr شنید. از آن‌جایی که Knowledgr زودتر کار خود را شروع کرده بود، آرمسترانگ به مدیر پروژه پیشنهاد سرمایه‌گذاری مالی و قرارگیری در فهرست توکن‌های کوین بیس را داد.

کوین بیس-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

بدهی‌های دانشجویی

با توجه به این که مدیر Knowledgr بدهی‌های دانشجویی زیادی داشت، پیشنهاد مدیرعامل کوین بیس را قبول کرد. در شکایت MouseBelt Labs آمده که آرمسترانگ با اطلاع از این موضوع وارد این پروژه شد و دست این شتاب‌دهنده را کوتاه کرد. ولی او در واقعیت قصد سرمایه‌گذاری در Knowledgr یا کمک به آن‌ها را نداشت. شاکی مدعی است که هدف آرمسترانگ انتقال دارایی‌های اصلی استارتاپ به پروژه خود بود و می‌خواست رقیب را از بین ببرد.
کوین بیس واقعاً نمی‌خواست در Knowledgr سرمایه‌گذاری کند
در شکایت MouseBelt آمده است: «هدف آرمسترانگ و سایر متهمان سرقت تلاش‌های MouseBelt بود تا نه تنها یک رقیب بالقوه را نابود کنند بلکه از دستاوردهای طراحی، مالی و فنی این شتاب‌دهنده که در Knowledgr استفاده شده بود، به نفع پروژه خودشان ResearchHub بهره بجویند و کاری کنند که این پروژه به‌طور کامل یا به شکل عمده بر مبنای تلاش‌های MouseBelt با هزینه کمتر و در زمان کوتاه‌تر راه‌اندازی شود.»
کوین بیس هنوز نسبت به این شکایت واکنشی نشان نداده و اظهارنظری نداشته است. این صرافی از نظر حجم معاملات بزرگ‌ترین صرافی آمریکاست که در ماه آوریل ۲۰۲۱ به‌صورت عمومی وارد بازار بورس نزدک شد.

World of Words

منبع: webapps.sftc


دیدگاه ها بسته شده اند.