اخبار برندها - اقیانوس اّبی خبر - عینک هوشمند آمازون

آمازون از دومین نسل عینک های هوشمند رونمایی کرد

آمازون با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، عینک های نسل دومی را سبک‌تر، دقیق‌تر و با شارژدهی بیشتر رونمایی کرد.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | تکنولوژی عینک های هوشمند و واقعیت افزوده امروزه مسیر پیشرفت ابزار هوشمند را جهت دهی کرده است به طوری که انتظار می رود این تکنولوژی به سرعت پیشرفت کند و با هوش مصنوعی ترکیب شود.

کیفیت صدای کم، بازدهی پایین باتری و همچنین عدم تنوع رنگ در عینک های نسل اول، باعث شد تا آمازون نسل دوم عینک های هوشمند خود با برند اکو فریمز را به بازار عرضه کند. گرچه اصلاحاتی که در این محصول انجام شده باعث افزایش ۷۰ دلاری آن شده است، اما مشتریان قبلی رضایت مندی بهتری را ارائه داده اند. لازم به ذکر است نسخه قبلی عینک های هوشمند به مشتریان ویژه برای تست ارائه شد، اما این محصول جدید برای عموم در دسترس است.

محدودیت هایی که در طراحی سخت افزاری عینک های هوشمند وجود دارد باعث شده تا حفظ استحکام محصول در عین سبکی و ظرافت کاری سخت باشد؛ زیرا عمده قطعات سخت افزاری در دسته های کناری قراردارند.

طبق ادعای برند آمازون، نسل دوم عینک های هوشمند اکو فریمز علاوه بر رنگ مشکی با دو رنگ آبی و پلنگی (تورتویزشلی) قابل ارائه است و در طی یک همکاری مشترک با برند لنزکرفترز این امکان را به مشتری می دهد تا عدسی مخصوص چشم خود را انتخاب کند.

سازگاری عینک های آمازون با انواع دیوایس ها

شرکت آمازون که در ایران شاید به عنوان یک برند فروشگاهی شناخته شده باشد در تولید این محصول پیشرفته کم تجربه عمل نکرده و با آنالیز اطلاعات و داده های شرکت های تحلیل‌گر، اصلاحات ویژه ای را برای سازگاری حداکثری عینک با همه ابزارهای هوشمند از قبیل تلویزیون، موبایل، تبلت و لپ تاپ در نظر گرفته است.

استفاده از مکانیزم بلوتوثی این امکان را به شما می دهد تا از عینک هوشمند خود به عنوان یک هدفون بلوتوثی هم استفاده کنید و از طریق آن موسیقی گوش کنید و تماس برقرار کنید. به لطف دستیار الکسا که از بهترین های حال حاضر جهان می باشد می توانید از قابلیت های هوشمند آمازون که در هدفون تمام بی سیم اکوبادز ارائه شده بود، بهره ببرید؛ بدین معنا که از عینک آمازون خود از دستیار صوتی برند های دیگر نظیر گوگل اسیستنس یا سیری استفاده کنید.

دومین نسل از عینک های هوشمند برند آمازون  تحت عنوان اکو فریمز درحالی روانه بازار شد که طبق اعلام رسمی شرکت آمازون ازین پس انگشتر هوشمند اکولوپ دیگر تولید و عرضه نمی شود.

البته آمازون می گوید برای مشتریان قبلی اکولوپ بروزرسانی های جدید و پشتیبانی های مورد نیازشان همچنان ارائه می شود.

رقابتی به سوی پیشرفت

رقابت بین برندهای گوناگون برای تولید و عرضه تجهیزات و امکانات هوشمند عمیق تر شده است. شایعاتی مبنی بر ارائه عینک هوشمند و هدست واقعیت مجازی توسط شرکت اپل وجود دارد که البته انتظار نمی رود هیچکدام تا سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شوند.

در پایان اینطور به نظر می رسد که سال های آتی منتهی به ۲۰۳۰ تغییرات شگرف و خلاقانه‌ای را در استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده به همراه دارند. به نظر می رسد همان گونه که اینترنت و شبکه های اجتماعی در زمانی کوتاه با زندگی همه ما ادغام شد، گسترش این تکنولوژی ها در زندگی عموم افراد جامعه خیلی دور از ذهن نباشد.

World of Words

 

دیدگاه ها بسته شده اند.