اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-شیائومی

آمار خارق‌العاده‌ی فروش برند وان‌پلاس RT9؛ ۱۵.۵ میلیون دلار در ۵ دقیقه

وان‌پلاس RT9 که به‌تازگی معرفی شده است، یک رکورد در خور توجه در فروش ثبت کرد. وان‌پلاس موفق شد در اولین فروش فوری این محصول به رقم خارق‌العاده‌ی ۱۰۰ میلیون یوان دست یابد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|وان‌پلاس هفته‌ی گذشته در جریان رویداد خود در چین، از وان‌پلاس RT9 و هدفون واقعا بی‌سیم بادز Z2 رونمایی کرد. این گوشی به‌عنوان نسخه‌ی به‌روزشده‌ی نسل قبلی‌اش که اوایل سال جاری عرضه شده بود، به بازار معرفی شده است. فروش وان‌پلاس RT9 طبق برنامه‌ی زمان‌بندی‌شده، برای اولین بار در چین آغاز شد. تنها چند دقیقه پس از شروع فروش این محصول، وان‌پلاس رسما اعلام کرد که فروش دستگاه مورد اشاره در پنج دقیقه به ۱۰۰ میلیون یوان رسیده است.

وان‌پلاس RT9 از طریق چند پلتفرم آنلاین از جمله وب‌سایت چینی این شرکت، جینگ‌دونگ مال، تی‌مال، سانینگ و … در دسترس مشتریان قرار گرفته است. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با هشت گیگابایت رم، با قیمت ۴۹۹ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با رم هشت گیگابایت، با قیمت ۵۳۰ دلار به بازار عرضه شده است. همچنین مدل ۲۵۶ گیگابایتی وان‌پلاس RT9 با رم ۱۲ گیگابایت، با قیمت ۵۷۷ دلار در دسترس خریداران است.

اگر قیمت مدل ۵۷۷ دلاری را در نظر بگیریم، وان‌پلاس موفق شده است فقط در مدت پنج دقیقه، تعداد ۳۰ هزار وان‌پلاس RT9 به فروش برساند. این محصول در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه شده است.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-شیائومی

مشخصات فنی وان‌پلاس RT9

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر امولد به ابعاد ۶٫۶۲ اینچ بهره می‌برد. دوربین سلفی در پانچ‌هول بالای نمایشگر تعبیه شده است. وضوح تصویر صفحه‌نمایش این محصول +Full HD است و از نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می‌برد. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی وان‌پلاس RT9 پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام است و رم آن از نوع LPDDR5 در نظر گرفته شده است. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول UFS 3.1 و ظرفیت باتری آن ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند.

دوربین سلفی وان‌پلاس RT9 یک سنسور سونی IMX471 با وضوح ۱۶ مگاپیکسل است. دوربین پشتی این محصول شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع سونی IMX766 است که از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو، سیستم دوربین پشتی این دستگاه را تکمیل می‌کند. گوشی یادشده به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است و به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. وان‌پلاس رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به ColorOS را روی سیستم عامل این محصول پیاده‌سازی کرده است.

World of Words

منبع: gizmochina


دیدگاه ها بسته شده اند.