فراگامو

هفته مد میلان، ظرافت و فانتزی بودن را به ارمغان می آورد

هفته مد میلان، ظرافت و فانتزی بودن را به ارمغان می آورد

به گزارش اقیانوس آبی خبر از خبرگزاری فرانس 24 به تاریخ 27 فوریه 2023 مقارن با 8 اسفند 1401- هفته مد روز دوشنبه در میلان به پایان رسید.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|در این هفته مد برخی از ترندهای مربوط به پاییز- زمستان 2023-2024 ارائه گردید- بازگشت به ظرافتی موکد بواسطه برش هایی دقیق و توجه به کیفیت، فانتزی های شیک و کلاسیک گرایی محدود شده که با تمرکز بر زوایا و جلوه هایی نوظهور برجسته گردیده است.

 

کت و شلوارهای شیک

خانه‌های مد ایتالیایی کت و شلوارها ی اسپرت و خیابانی را کنار گذاشته اند. شلوارها بلند طراحی شده اند و رویه کفش را می پوشانند. ژاکت های گشاد جای خود را به ژاکت هایی با برش های کلاسیک و جمع شده در ناحیه کمریا ژاکت هایی کمربندخور داده اند. برند دولچه وگابانا “Dolce & Gabbana” کت و شلوارهایی با ژاکت‌های کوتاه، به سبک ماتادور یا بلند اما با کمرهایی باریک به نمایش گذاشت.
برند فندی “Fendi” ژاکت‌هایی باریک که از یک ردیف دکمه برخوردار می باشند و دارای یقه‌های برگردان مجزا هستند و همچنین جلیقه هایی مردانه با طراحی های خاصی را در معرض دید همگان قرارداد.
برند فراگامو “Ferragamo” سیلوئت هایی با کمرهایی تنگ که یادآور بازیگران زن مشهور هالیوودی 1950 می باشند را به رخ کشید. کت‌های برند ماکس مارا “Max Mara” در پشت جمع شده‌اند، کت‌های برند تاد”Tod” از کمربند برخوردار هستند و این درحالی می باشد که برند موسکینو “Moschino” به سراغ کت و شلوارهایی با دکمه‌های طرح پیدوپل و دکمه‌های طلایی شانل رفته است.

کت های یتی

کت های سبک یتی که کاملا از پر یا خز پوشیده شده اند نیز بر روی جایگاه مخصوص خود قرارگرفتند – پوشاکی بسیار گرم برای کسانی که قصد دارند خود را در برابر سرمای شدید محافظت کنند وگرم نگه دارند. برند گوچی”Gucci” خزهای مصنوعی آبی رنگ و خزهای کروئلا دویل را به نمایش گذاشت. خزهای مصنوعی برند روبرتو کاوالی “Roberto Cavalli” یک نمونه عینی در زمینه هنر تقلید از طبیعت می باشد. در طراحی های برند دولچه و گابانا پرهای قرمز رنگ و در طرح های برند موسکینو پرهای رنگارنگ وجود داشت. کت‌های تدی از طراحی های برند ماکس مارا بسیار زیبا هستند. برند ام اس جی ام “MSGM” تم را به رنگ بنفش ارغوانی، لیمویی و سفید همراه با طرح های ریش ریشی و خزهای بلند تغییر داد. طرح های برند فراگامو به رنگ خاکستری مرواریدی یا قرمز آتشین هستند.

قرمز و سیاه

در حالی که مشکی همه جا را فراگرفته بود، هنوز ردپاهایی از نخ قرمز وجود داشت که آن را در طیف رنگی قرمز تا شرابی روشن سازد.
برند فراری “Ferrari” که مجموعه‌ای از لباس‌ها را ارایه کرده است، به قرمز نمادین خود همچنان راسخ چسبیده است، اما آن را بسیار محتاطانه در معرض نمایش قرار داده و بدین منظور آن را در ترکیب با آسترکت‌های تیره رنگ یا کت‌های مجلسی با حاشیه مشکی بکار برده است.
برند دولچه وگابانا از حضور رنگ قرمز از سر تا پا بهره برد- جوراب شلواری قرمز شفاف، صندل های قرمز رنگ، لباس های قرمز، کیف های قرمز، دستکش های قرمز، رژ لب قرمز. برند فراگامو از دکمه هایی که دارای رنگ قرمز مخملی بودند بر روی لباس های مشکی و از کوک هایی به رنگ قرمز مخملی در دوخت کت و شلوارهای مشکی استفاده کرد. برند ام سی جی ام رنگ قرمز تمشکی را برای یک مدل لباس بارداری در نظر گرفته بود. کت و دامن های چرمی برند پرادا مایل به قرمز هستند، در حالی که برند فندی دوباره نشان داد که چقدر همنشینی رنگ قرمز با رنگ صورتی چشمگیر می شود.

یونیفرم و لباس های کار

برند پرادا در این ترند پیشتاز بود و لباس‌های سفید پرستاران را به پیراهن‌های بلند و شنل‌های قدیمی اپراتورهای جنگ جهانی دوم همانند کرد. شلوارهای مدل اداری این برند با کراوات پوشیده شده است و دارای کمری بلند است تا جلوه ای زنانه به آنها بدهد. برند تاد ژاکت های هوانوردی و کمربندهای افسران با جیب های کوچک را ارائه داد. برند فندی به برخی از مدل شلوارهای کار پیش بند اضافه کرد و در لباس های آبی یکسره کارگری تغییراتی ایجاد نمود.

World of Words

منبع: فرانس 24

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *