ایفون چین

فروش برند آیفون در چین درمقایسه‌با گوشی‌های سایر برند‌ها بیشتر بوده است

فروش برند آیفون در چین درمقایسه‌با گوشی‌های سایر برند‌ها بیشتر بوده است

درحالی‌که محموله‌های محصولات اپل به‌دلیل قرنطینه‌های چین و کمبود جهانی تراشه‌ها با تأخیر عرضه می‌شوند، این شرکت موفق شده است در طول جشنواره‌ی 6.18 چین، تعداد درخورتوجهی آیفون در این کشور بفروشد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|جشنواره‌ی 6.18 یکی از رویدادهای مهم چینی است که می‌توان آن را شبیه جمعه‌ی سیاه یا دوشنبه‌ی سایبری یا روز آمازون در ایالات متحده دانست. جالب اینکه فروش اپل در این رویداد چینی از مجموع سه رویداد اشاره‌شده در ایالات متحده بیشتر بوده است. این جشنواره هرسال به‌مدت ۱۸ روز در ماه ژوئن برگزار می‌شود و مشاغل فعال در حوزه‌ی تجارت الکترونیک، بخش زیادی از درآمد سالانه‌ی خود را از این رویداد به‌دست می‌آورند.
به‌گزارش Gizchina، اپل موفق شده است با فروش میلیون‌ها آیفون در جشنواره‌ی 6.18 چین، بیشترین درآمد را میان شرکت‌های فعال در این رویداد به‌خود اختصاص دهد. گفته می‌شود در جشنواره‌ی امسال، ۱۴ میلیون گوشی هوشمند فروخته شده که نیمی از آن‌ها آیفون بوده است. در سال‌های گذشته، اپل نیز عملکرد بسیار خوبی در این جشنواره از خود نشان داد؛ اما گزارش‌ها حاکی از آن است که غول فناوری مستقر در کوپرتینو در رویداد سال ۲۰۲۲ حدود ۷ میلیون آیفون فروخته است.
شرکت تحقیقاتی Analytics اعلام کرده است که اپل با فروش خیره‌کننده‌، بهترین عملکرد را در جشنواره‌ی 6.18 امسال تجربه کرده است. تجزیه‌وتحلیل‌های این شرکت تحقیقاتی نشان می‌دهد گردش مالی اپل در این رویداد به ۶٫۳ میلیاد دلار رسیده و بدین‌ترتیب، میزان فروش غول فناوری آمریکایی درمقایسه‌با سایر شرکت‌ها بیشتر بوده است.
پس از اپل، شیائومی در رویداد امسال 6.18 چین بهترین عملکرد را از خود برجای گذاشته و تقریباً ۳۰ درصد از سهم فروش این بازار را ازآنِ خود کرده است. البته سهم این شرکت چینی از این رویداد در سال گذشته ۳۲ درصد بوده است. برند آنر که به‌تازگی سری Honor 70 را به‌ بازار عرضه کرده، نیز ۱۰ درصد از سهم این بازار را از به‌دست آورده است؛ درحالی‌که سهم این شرکت در سال گذشته ۶ درصد بود.

World of Words

منبعgizchina

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *