اپل موزیک-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

اپل استارتاپ هوش مصنوعی AI Music را خرید

اپل استارتاپ هوش مصنوعی AI Music را خرید

جدیدترین خرید اپل یک استارتاپ مستقر در لندن با نام AI Music است که با استفاده از هوش مصنوعی برای فروشندگان، ناشران، متخصصان تناسب اندام و آژانس‌های خلاق، نوآوری‌های صوتی تولید می‌کند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|اپل استارتاپی را خریداری کرده که می‌تواند از طریق هوش مصنوعی موسیقی تولید کند. این شرکت با فناوری خود می‌تواند قطعه‌های صوتی پویایی تولید کند که بر اساس تعامل کاربران تغییر می‌کند. به عنوان مثال در طول ورزش، موسیقی‌ها می‌توانند بر اساس ضربان قلب کاربر تغییر کنند و حتی با شدت تمرین آن‌ها تنظیم شوند.

کاربرد فناوری‌های AI Music برای اپل

سازنده آیفون می‌تواند از فناوری‌های این شرکت به روش‌های مختلفی در محصولات و خدمات خود بهره ببرد. به عنوان مثال، آهنگ‌هایی که بر اساس ریتم قلب کاربران تنظیم می‌شود برای اپل فیتنس+ می‌توانند مفید باشند، در برنامه مدیریت عکس اپل فوتوز نیز می‌تواند با استفاده از آن برای اسلایدهای کاربران موسیقی‌های متناسب ارائه کند. علاوه بر این، برای تقویت صدای هوم‌پاد مینی و اپل موزیک نیز احتمالا کاربرد خواهد داشت.
بلومبرگ در گزارش خود خاطرنشان می‌کند که این معامله در چند هفته گذشته اتفاق افتاده و از اوایل ژانویه، حساب شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت شخصی این شرکت از دسترس خارج شده‌اند و تنها لینکدین آن‌ها باقی مانده است که در صفحه توضیحات آن‌ها نوشته شده:
«AI Music به برندها، توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران صوتی امکان دسترسی به مجموعه موسیقی هوشمند خود را ارائه می‌کند. هدف ما این است که به مشتریان خود این امکان را بدهیم تا موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کنند و آن را به طور مستقیم ویرایش کنند تا با نیازهای خود متناسب باشد.»
غول فناوری مستقر در کوپرتینو اخیرا در زمینه بهبود خدمات صوتی خود خرید دیگری نیز انجام داده بود. این شرکت با هدف توسعه اپلیکیشن اختصاصی موسیقی کلاسیک و همچنین بهبود سرویس فعلی اپل موزیک، سرویس پخش موسیقی کلاسیک «پرایم‌فونیک» (Primephonic) را در تابستان سال جاری خریداری کرد.

World of Words

منبع: appleinsider


دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *