اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند پلی استیشن

گسترش تیم استودیو Team ASOBI برند پلی استیشن با استخدام نیروهای جدید

درحالی‌که چند هفته از تبدیل شدن Team ASOBI به جدیدترین استودیو بازی‌سازی فرست-پارتی (اختصاصی/انحصاری) برند پلی استیشن می‌گذرد، حالا تعداد بازی‌سازهای آن در حال افزایش است.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|اوایل ماه جون/ژوئن میلادی مشخص شد که تیم Asobi که قبلا بخشی استودیو ژاپن بخش سرگرمی‌های تعاملی برند سونی بود، گسترش می‌یابد و تبدیل به جدیدترین استودیو بازی‌سازی فرست پارتی سونی در توکیو می‌شود. هرمن هالست هم در مصاحبه گفت که استودیو Team ASOBI می‌خواهد یک مجموعه بازی بزرگ را برای گیمرهای گوناگون دنیا با سنین مختلف گسترش بدهد. بسیاری از اعضای فعلی این تیم همان سازندگان بازی The Playroom، بازی The Playroom VR، بازی واقعیت‌مجازی Astro Bot Rescue Mission و صد البته بازی Astro’s Playroom پلی استیشن 5 هستند. نیکلاس دوسی ریاست این استودیو را بر عهده دارد.

 حالا به‌صورت رسمی اعلام شد که استودیو Team ASOBI گسترش می‌یابد. با توجه‌ به انتشار آگهی شغلی به‌زودی انیماتورها، طراح‌های بازی، آرتیست‌ها و افراد دارای توانایی‌های دیگر به این استودیو اضافه می‌شوند. اکنون SIE Japan Studio واقعا کوچک‌تر از گذشته شده است و به‌نوعی استودیو Team ASOBI و استودیو Polyphony Digital را باید تیم‌های فرست-پارتی (اختصاصی/انحصاری) اصلی بخش سرگرمی‌های تعاملی برند سونی در ژاپن به شمار آورد.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند پلی استیشن

استودیو Team ASOBI در شهر توکیو کشور ژاپن قرار دارد؛ اما از انواع ‌و اقسام ملیت‌ها بازی‌ساز استخدام می‌کند و مشکلی با استخدام افراد انگلیسی‌زبان ندارد. همچنین برخی از بازی‌سازها نیز می‌توانند با دورکاری به استودیو Team ASOBI بپیوندند. اصلا صفحه‌ی رسمی این تیم در توئیتر، استعدادهای حاضر در نقاط مختلف جهان را دعوت به همکاری کرده است.

این آگهی شغلی وقتی جالب‌تر می‌شود که می‌بینیم چه برای استخدام در مقام‌های بالا و چه برای استخدام در سطوح کاری عادی شرکت، به درخواست دهندگان پیشنهاد داده شده که خلاق، بازیگوش و شوخ‌طبع باشند. نیکلاس دوسی چند روز قبل به این نکته اشاره کرد استودیو Team ASOBI همین حالا مشغول کار روی پروژه‌ی جدید است. هرمن هالست و جیم رایان در مصاحبه‌های متعدد تاکید داشتند که در عین کوچک‌تر شدن واضح SIE Japan Studio و جدایی برخی افراد از آن به خاطر تغییر نقش این استودیو در برنامه‌های کلی برند پلی استیشن، بازی‌سازی در ژاپن همچنان اهمیت فراوانی برای برند سونی دارد.

World of Words

منبع: زومجی


دیدگاه ها بسته شده اند.