کنسول kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

برند KFC کنسول خانگی می سازد؛ تجربه جالب گیمینگ ۴K با پخت همزمان مرغ!

برند KFC به بهانه رونمایی از طراحی ظاهری پلی استیشن ۵ در اقدامی جالب از کنسول خانگی خود رونمایی کرده است.

اقیانوس آبی خبر-اخباربرندها | در صورتی که اطلاعاتی در مورد KFC ندارید باید گفت که KFC یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی است که البته در نقاط مختلفی از دنیا نیز شعبه دارد. مقامات این رستوران زنجیره‌ای در زمان رونمایی از طراحی ظاهری پلی استیشن ۵ در اقدامی جالب از کنسول بازی خود رونمایی کردند که البته بیشتر جنبه طنز داشت.

کنسول kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

کنسول kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

جالب و واقعی

ایده برند KFC از کنسول خود درواقع ساخت دستگاهی است که علاوه بر ارائه تجربه گیمینگ در رزولوشن ۴K و حالت ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه، بتواند غذا نیز بپزد یا حداقل غذا را گرم نگه دارد. بخش گیمینگ KFC در حساب توییتر و اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد که در آن می‌توان تیزری از رونمایی از کنسول خانگی KFC را مشاهده کرد.

در گذشته نیز KFC دست به چنین اقدامی زده بود و برای به وجد آوردن طرفداران و شوخی با شرکت‌های دیگر، تیزرهای جالبی منتشر کرد. بااین‌حال، تیزر اخیر در نوع خود بسیار جالب است. برخلاف طراحی‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، کنسول خانگی KFC طراحی استوانه‌ای شکلی دارد که بیشتر شبیه به فرهای پیتزا پز خانگی است.

کنسول kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (4)

کنسول kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (4)

گزارش مدیران

مدیر روابط عمومی KFC به نام «مارک چیورز» گفته: «ما از تیزر اولیه خود فراتر رفتیم و حالا در نهایت KFConsole به واقعیت تبدیل شده. ما از جنگ شدید و سنگین در دنیای کنسول‌ها اطلاع داریم، اما از کنسول خود به عنوان یک محصول پرچمدار مطمئن هستیم. این دستگاه می‌تواند بطور قدرتمندی بازی‌ها را اجرا کند و غذای شما را هم گرم نگه دارد تا از غذای خود در هنگام بازی لذت ببرید. اگر سونی یا مایکروسافت در کنسول بعدی خود به دنبال چنین ویژگی باشند، می‌توانند برای نحوه مهندسی محفظه نگهداری مرغ با ما ارتباط برقرار کنند.»

کنسول kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (3)

کنسول kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (3)

در این بین، طراحی پلی استیشن ۵ نیز با نظرها و واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد. بسیاری طراحی کنسول نسل بعدی سونی را شبیه به روترها می‌دانند؛ البته تشبیه پلی استیشن ۵ تنها به روتر ختم نشده و شاهد انواع تصاویر فتوشاپ‌شده از کنسول نسل بعدی سونی بودیم.

در هر صورت، باید گفت که کنسول خانگی برند KFC تنها در حد شوخی و طنز بوده است و این رستوران زنجیره‌ای قصد عرضه کنسول خانگی ندارد. با این‌حال، طراحی ظاهری جالب و ویژگی‌های آن تا مدت‌ها در ذهن مخاطبان خواهد ماند. در ادامه می‌توانید تیزر تبلیغاتی کنسول خانگی KFC را مشاهده کنید.

World of Words

 

دیدگاه ها بسته شده اند.