روبیکا

کسب درآمد از تولید محتوا در روبیکا

کسب درآمد از تولید محتوا در روبیکا

اپلیکیشن روبیکا به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی شناخته می‌شود که به‌تازگی از سرویس کسب درآمد خود مجدداً با ایجاد تغییراتی هیجان انگیز و جذاب رونمایی کرده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|شما در حال حاضر می‌توانید به‌راحتی و با صرف کمترین زمان از امکانات مفید، جذاب و جدید سرویس کسب درآمد روبیکا استفاده کنید. پیش از آنکه بخواهید با این سرویس جذاب و درآمدزا آشنا شوید، روی “نصب روبیکا” کلیک کنید و این سوپراپلیکیشن را دانلود کنید.
میزان درآمد هر فرد در این اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربر فعال، میزان بازدید از محتوا و موارد این چنینی به‌راحتی محاسبه می‌شود. در این مطلب سعی می‌کنیم به شکلی خلاصه و ساده در رابطه با این ویژگی جدید اپلیکیشن روبیکا توضیحاتی ارائه کنیم.

کسب درآمد از تولید محتوا، ترند جدید دنیای اینترنت

با کمی جستجو در اینترنت هر فردی می‌تواند متوجه شود که امکان درآمدزایی با کمک تولید محتوا برای کاربران در فضای اینترنت به وجود آمده و این موضوع با رونق گرفتن شبکه‌های اجتماعی بیشتر از گذشته مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است. البته نیاز مبرم کسب‌وکارهای سنتی به اینترنت و چنینی شبکه‌هایی کاملاً مشهود شده و باعث شده که موجی از توجه به اینفلوئنسرها به راه بیفتد.
اگر نوجوان یا جوان با انگیزه‌ای باشید که دوست داشته باشید در دنیای اینترنت با مخاطبان جدید آشنا شوید و کسب درآمد داشته باشید، بدون شک افزوده شدن فیچر و ویژگی تحت عنوان کسب درآمد از تولید محتوا بیش از پیش شما را به این فضا علاقه‌مند خواهد کرد چراکه دیگر احتمالاً از دور و اطرافیان خود به کنایه نمی‌شنوید که مگر از این موبایل و گوشی چه چیزی در می‌آید!

چرا باید به تولید محتوا و کسب درآمد از آن بپردازیم؟

اگر به صورت اصولی به دنبال تولید محتوا برای مخاطبان خود برویم، خواهیم فهمید که افراد توانمند در این حوزه و کسانی که به تولید محتوا برای مخاطبان می‌پردازند، ماهیانه چه سطح درآمدی دارند و چگونه از اعتبار و جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار هستند!
البته بدون شک شرایط اقتصادی و وجود مشکلاتی در این بین هم بی تأثیر نیست که ما را به این سمت و سو جذب کند. مدنظر بگیرید که این امکان برای کاربرانی که در داخل ایران هستند و نمی‌توانند از سرویس‌های فیلتری همچون یوتیوب استفاده کنند، می‌تواند بهترین گزینه باشد.
اگر بلاگر، آشپز، بازیگر، اینفلوئنسر یا حتی آموزش‌دهنده‌ای در حوزه‌ای تخصصی هستید، این امکان می‌تواند برای شما درآمد فعالی ایجاد کند.

کسب درآمد در روبیکا هیچ پیش شرطی ندارد!

اگر فکر کرده‌اید که برای کسب درآمد در روبیکا باید کار سخت و دشواری انجام دهید، باید به شما بگوییم که اصلاً این چنین نیست! شما بدون هیچ پیش شرطی از محتوای خود می‌توانید کسب درآمد کنید.
شما می‌توانید به محض ایجاد کانال پیام‌رسان یا صفحه روبینو تولید محتوا را شروع کرده و درآمد زایی کنید. (پیشخوان کسب درآمد از روبیکا به صورت پیش‌فرض برای شما شروع به کار خواهد کرد و بر اساس میزان بازدید کاربران از محتوا و تعداد کاربر فعالی که دارید، درآمدتان را پرداخت کند).
شما می‌توانید حتی از محتواهای متن محور خود در روبیکا کسب درآمد کنید. به‌عنوان مثال اگر یک خبرگزاری فعال هستید یا دوست دارید یک رسانه داشته باشید که جدیدترین اخبار را در یک حوزه خاص منتشر کنید، روبیکا بازهم این امکان را برای شما فراهم کرده که درآمد زایی داشته باشید.

امکان زیر نظر گرفتن مسیر کسب درآمد در روبیکا

روبیکا در نسخه جدید سرویس کسب درآمد خود این موضوع را به خوبی پوشش داده که هر فردی به‌عنوان تولید کننده محتوا می‌تواند میزان درآمد خود را مورد سنجش و بررسی قرار دهد. شما در داشبورد خود در اپلیکیشن روبیکا می‌توانید از جزئیات درآمد خود مثل میزان درآمد کانال‌ها، گروه‌ها و حتی صفحات خود مطلع شوید.

گونه می‌توانیم پول خود را دریافت کنیم؟

روبیکا اعلام کرده که در آپدیت و به‌روزرسانی سرویس جدید این امکان را فراهم کرده که هر کاربر درآمدهای بالای 20 هزار تومان خود را وصول کند و به حساب بانکی خود منتقل سازد. تنها کاری که در اینجا باید انجام دهید این است که مراحل صحت‌سنجی یا احراز هویت را در این بخش انجام دهید تا کسب درآمد انجام‌شده به تولید کننده محتوا و حساب بانکی او منتقل شود.
در اینجا تنها لازم است که یکبار این مراحل را انجام دهید تا به صورت دائمی بتوانید از این سرویس استفاده کنید.

World of Words

منبع: روبیکا


دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *