پرسال-اقیانوس آبی خبر-اخبار برندها

پرسال در استارتاپ مامان‌پز سرمایه‌گذاری کرد

گروه سرمایه‌گذاری پرسال روی استارتاپ «مامان‌پز» که در حوزه غذای سالم و خانگی فعالیت می‌کند، سرمایه‌گذاری کرد. استارتاپ مامان‌پز با هدف ایجاد سهولت و تنوع در دسترسی مشتریان (اعم از فردی و سازمانی) به غذای باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در سال ۹۳ ایجاد شد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|برند مامان‌پز، اولین وب‌سایت سفارش غذای خانگی در ایران است که فعالیت خود را با همکاری خانم‌های خانه‌دار در سال 1393 آغاز نمود.

غذاهای مامان‌پز توسط خانم‌های خانه‌دار با رعایت نکات بهداشتی، با بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی تهیه و برای خریداران ارسال می‌شود.

علاوه بر غذاهای خانگی، امکان سفارش فینگرفود، غذاهای مجلسی و غذای شرکتی در وب‌سایت مامان پز وجود دارد.

رضایت کاربران

  برای کسب رضایت هرچه بیشتر کاربران، قابلیت کم، زیاد و حذف یا اضافه کردن مواد اولیه مورد نظر کاربر در سفارش‌های مامان‌پز توسط کاربر امکان‌پذیر است و کاربر می‌تواند مطابق با سلیقه و نیاز خود نحوه طبخ، تزئین و ارسال سفارش را هنگام ثبت سفارش مطابق با درخواست خود دریافت نماید.

منو متنوع

  سرویس مامان‌پز برای سفارش غذای شرکتی با ارائه منوی غذای شرکتی متنوع و بازه قیمت منعطف، از سال 1396 آغاز به کار کرده و هم اکنون با شرکت‌های بزرگ و معتبر تهران همکاری دارد. در سرویس سفارش غذای شرکتی امکان سفارش از بین بیش از 400 مامان و 100 رستوران در سراسر تهران متناسبت با هزینه در نظر گرفته شده توسط شرکت به سادگی از طریق وب‌سایت یا نرم‌افزار شرکتی مامان‌پز امکان‌پذیر است.

اولویت‌های مامان‌پز

  مهم‌ترین اولویت‌های مامان پز، ایجاد اشتغال برای خانم‌های خانه‌دار و همچنین ارائه غذایی با بالاترین کیفیت برای کاربران است. مامان پز از هر گونه تلاش برای بالا بردن کیفیت خدمات خود به کاربران و مادران شاغل دریغ نمی‌کند و همواره در تلاش است تا در طول فرایند خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

  وب‌سایت این برند دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد و به عنوان برگزیده بسیاری از جشنواره‌های ملی کارآفرینی، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است.

با سرمایه‌گذاری پرسال در مامان پز، تعداد استارتاپ‌های حاضر در سبد سرمایه‌گذاری پرسال به عدد ۵ رسید.

لازم به ذکر است پرسال تا امروز در استارتاپ‌هایی چون کشمون، کشتیار و گلیتال سرمایه‌گذاری داشته است.

پرسال و مامان‌پز-اقیانوس آبی خبر-اخبار برندها

پرسال و مامان‌پز

پیش از این و در نشست خبری گروه سرمایه‌گذاری پرسال که ماه گذشته برگزار شد، «پدرام سلطانی» رئیس هیئت‌مدیره برند پرسال اعلام کرد این شرکت قصد دارد روی استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های زیرساختی مانند صنعت و معدن و کشاورزی سرمایه‌گذاری کند و همچنین نیم نگاهی به دیگر ایده‌هایی که بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد نیز خواهد داشت:

تمرکز حوزه سرمایه‌گذاری ما حوزه تجارت بین‌الملل و معدن و کشاورزی و کارآفرینی اجتماعی است و استارتاپ‌های فعال در این حیطه‌ها را بیشتر رصد می‌کنیم. ما البته فرصت‌های خوب برای سرمایه‌گذاری در سایر استارتاپ‌ها و ایده‌ها را از دست نمی‌دهیم و دنبال سایر حوزه‌ها هم هستیم تا بتوانیم در جریان سیال و به‌روز کسب و کارها در دنیا حرکت کنیم چرا که برای یک مجموعه اقتصادی شکار فرصت‌ها بسیار مهم است.

ما هیچ‌وقت نمی‌خواهیم در بازار اقتصادی تبدیل به یک دایناسور شویم و همیشه می‌خواهیم یک چابکی مانند استارتاپ‌ها داشته باشیم و از همین رو پیشنهادات و درخواست‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در سایر حوزه‌ها می‌شود هم رصد می‌کنیم و تعدادی از آن‌ها هم پذیرش می‌کنیم.

به گفته سلطانی، آن‌ها در موج سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی (CVC) قدم برداشته‌اند و شرکت پرسال با داشته‌ها، تجربه‌ها و ارتباطات خود توانسته این اطمینان را بدهد که به عنوان یک CVC موفق عمل کند.

World of Words

منبع: دیجیاتو


دیدگاه ها بسته شده اند.