photo_2022-11-09_12-58-22-910x600

وارد رقابت سنگین‌تری با مایکروسافت می‌شود؛ راه‌اندازی سرویس ایمیل و تقویم

وارد رقابت سنگین‌تری با مایکروسافت می‌شود؛ راه‌اندازی سرویس ایمیل و تقویم

برنامه زوم (Zoom) به عنوان بخشی از برنامه خود برای ارائه ویژگی‌های تجاری که در رویداد سالانه Zoomtopia اعلام شد، خدمات جدید Mail و Calendar را به پلتفرم خود اضافه کرده است. سرویس ایمیل شبیه …


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|برنامه زوم (Zoom) به‌عنوان بخشی از برنامه خود برای ارائه ویژگی‌های تجاری که در رویداد سالانه Zoomtopia اعلام شد، خدمات جدید Mail و Calendar را به پلتفرم خود اضافه کرد. سرویس ایمیل و تقویم Zoom که هم‌اکنون به‌صورت نسخه بتا ارائه شده‌اند، در کنار سایر ابزارهای آن مانند Team Chat و Meetings قرار گرفته‌اند.
زوم اخیراً با معرفی Zoom Team Chat، وارد قلمروهای Slack و Microsoft Teams شده و حالا رقابت برای ارائه یک رویکرد ترکیبی کامل که شامل ارتباطات فوری، ویدیو و ایمیل می‌شود را به‌صورت گسترده‌تری ارائه می‌کند. سرویس‌های Zoom Mail و Calendar دو رویکرد جدیدی هستند که کسب‌و‌کارها اکنون می‌توانند در برابر محصولاتی مانند Microsoft 365 و Google Workspace از آنها استفاده کنند.
در پست وبلاگ این شرکت، «جوزف چونگ»، رئیس محصولات زوم می‌نویسد که سرویس ایمیل آنها به‌صورت سرتاسر رمزگذاری‌شده به کاربران ارائه می‌شود. در بخشی از این پست آمده است:
«خدمات Zoom Mail و Calendar مشتریان کوچک تا متوسط را هدف قرار می‌دهند؛ به‌ویژه کسب‌وکارهایی که به حریم خصوصی ایمیل خود اهمیت می‌دهند.»
قابلیت‌های جدید به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا کاربران هنگام ارسال پیام‌های گروهی، شروع یک جلسه ویدیویی با تیم خود و یا برای پاسخ‌دادن به ایمیل مشتریان، دیگر نیازی به تغییر برنامه نداشته باشند.
زوم همچنین توضیح می‌دهد که مشتریان می‌توانند برای حساب‌های خود از دامنه جدید zmail.com@ استفاده کنند. در همین حال، مشتریان طرح تجاری Zoom One می‌توانند دامنه سفارشی خود را داشته باشند.
ویژگی‌های آینده زوم
Zoom در رویداد خود به برخی از ویژگی‌های جدید دیگر نیز اشاره کرده است. یکی از آن‌ها Zoom Spots نام دارد که با روشن نگه‌داشتن دوربین شما و هم‌تیمی‌هایتان در یک فضای مجازی کار مشترک، تلاش می‌کند تا تعامل انعطاف‌پذیری از نحوه کار حضوری به ارمغان بیاورد. این ویژگی در اوایل سال 2023 در دسترس قرار خواهد گرفت.
همچنین این پلتفرم در سال 2023 به یک بات گفتگوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی با نام Zoom Virtual Agent مجهز می‌شود که می‌تواند مشکلات مشتریان را حل کند و باعث می‌شود حجم تماس‌ها با عوامل انسانی کسب‌و‌کارها کاهش پیدا کند.

World of Words

منبع: zoom

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *