huawei

هواوی در صدر فهرست شرکت‌های برتر تجهیزات مخابراتی

هواوی در صدر فهرست شرکت‌های برتر تجهیزات مخابراتی

هواوی با ارزش برند ۷۱٫۲۳۳ میلیون دلار در رتبه اول فهرست ده برند برتر مخابراتی جهان قرار دارد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|Brand Finance گزارش رتبه‌بندی ۱۵۰ برند باارزش مخابراتی در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده است. در پی این گزارش، هواوی با ارزش برند ۷۱٫۲۳۳ میلیون دلار در رتبه اول فهرست ده برند برتر مخابراتی قرار گرفت و در شاخص قدرت برند، ۸۲ امتیاز از ۱۰۰ را کسب کرد.
بر اساس گزارش هواوی سنترال و به نقل از Brand Finance، ده سازنده برتر تجهیزات مخابراتی جهان عبارت‌اند از هواوی، سیسکو نوکیا، کوالکام، ZTE، اریکسون، کورنینگ، Juniper Network،Hengtong Optoelectronics و Zhingtiaan Technology (ZTT). همچنین این مشاور ارزیابی برند گفت پس از چندین دور تحریم‌های ایالات متحده آمریکا و مشکلات فراوان، جایگاه و نفوذ هواوی همچنان در بازار جهانی قوی است. در حال حاضر، هواوی در ۱۷۰ کشور و منطقه خدمات ارائه می‌دهد و بیش از ۳ میلیارد نفر از محصولات و خدمات آن استفاده می‌کنند.
طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، هواوی با ۷۱٫۲۳۳ میلیون دلار در رتبه اول و سیسکو با ۲۶٫۵۹۹ میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارند. همچنین نوکیا با ۸٫۹۶۹ میلیون دلار و کوالکام با ۷٫۷۷ میلیون دلار جایگاه‌های بعدی را از آن خود کردند. بااین‌حال، ZTE با ارزش برند ۳٫۶۷ میلیون دلار در جایگاه پنجم و اریکسون با ۳٫۰۳۷ میلیون دلار در جایگاه ششم قرار گرفت. Hengtong Optoelectronics و ZTT به ترتیب با ارزش ۸۵۸ میلیون دلار و ۷۲۵ میلیون دلار در رتبه نهم و دهم قرار دارند.
به گزارش گیزموچاینا، هواوی در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC 2022)، محصولات مختلف متعددی مانند لپ‌تاپ Matebook X Pro و تبلت MatePad Paper e-ink را برای بازار جهانی معرفی کرد، اما لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها تنها محصولاتی نبودند که رونمایی شدند؛ چراکه این شرکت همچنین بلندگوی هوشمند Sound Joy را برای عرضه در مناطق مختلف پرده‌برداری کرد.
این بلندگوی بی‌سیم با همکاری شرکت فناوری صوتی فرانسوی Devialet طراحی شده و با داشتن بدنه‌ای استوانه‌ای آن را برای حمل‌ونقل بسیار مناسب می‌سازد. Sound Joy از ۴ واحد بلندگو همراه یک بلندگوی ۲۰ واتی با برد کامل، یک توییتر ۱۰ واتی و دو رادیاتور پسیو تشکیل شده است.
بلندگوی جدید هواوی از بلوتوث ۵٫۲ و کدهایی مانند AAC و SBC پشتیبانی می‌کند. افزون بر این، دارای گواهی IP67 برای محافظت در برابر گر و غبار و غوطه‌وری ایمن در زیر یک متر آب به مدت ۳۰ دقیقه است.
باتری قوی ۸۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی این بلندگو زمان پخش ۲۶ ساعت را نوید می‌دهد. همچنین می‌توان آن را با شارژر ۴۰ وات فوق سریع شارژ کرد و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند یک ساعت کامل پخش را ارائه دهد.
بلندگوی Sound Joy هواوی دارای عملکردهای در خور توجهی مانند تکان دادن برای جفت شدن (Shake to pair)، لمس به گوشی برای انتقال فوری آهنگ است. افزون بر این، از کلید دستیار صوتی اختصاصی برای فعال کردن دستیار صوتی هوشمند گوشی شما برای یادداشت‌ها، یادآوری‌ها و موارد دیگر بهره می‌برد.
این اسپیکر بلوتوثی ارتفاع ۲۰۲ میلی‌متر و قطر ۷۳ میلی‌متر دارد و وزن آن به ۶۸۰ گرم می‌رسد. بخش بزرگی از نمای بیرونی آن از پارچه بافته‌شده مخصوص ساخته شده است که می‌توان آن را با خیال راحت در خارج از خانه و مکان‌های ناهموار حمل و استفاده کرد.
بلندگوی Sound Joy با قیمت ۱۴۹ یورو در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه می‌شود. شرکت مذکور هنوز تاریخ عرضه این بلندگو را اعلام نکرده است. درهرحال، این احتمال وجود دارد که تاریخ عرضه در مناطق مختلف متفاوت باشد.

World of Words

منبع: huaweicentral


 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *