apple-tv-baseball

لیگ برتر بیسبال به Apple TV+ رسید

لیگ برتر بیسبال به Apple TV+ رسید

در رویداد «Peek Performance»، اپل اعلام کرد بازی‌های لیگ برتر بیسبال (MLB) را با Friday Night Baseball به Apple TV+ می‌آورد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|در Peek Performance امشب، شاهد محصولات جذابی بودیم. یکی از اعلامیه‌های رویداد مذکور به اپل تی‌وی پلاس و بازی‌های لیگ برتر بیسبال مربوط می‌شد. با قراردادی جدید، اپل هر هفته چند بازی به سرویس استریم خود می‌آورد؛ بنابراین، مشترکان +Apple TV می‌توانند از تماشای بازی‌های لیگ برتر بیسبال لذت ببرند. طرفداران در ایالات متحده آمریکا نیز می‌توانند برنامه زنده «MLB Big Inning» را مشاهده کنند. همچنین، طرفداران بیسبال در ایالات متحده آمریکا و کانادا به پخش زنده ۲۴ ساعته جدیدی دسترسی دارند که تکرار بازی‌های لیگ برتر بیسبال، اخبار، تجزیه‌وتحلیل، نکات برجسته، بازی‌های کلاسیک و… را پوشش می‌دهد.
به‌گزارش 9to5Mac، پیتر استرن، معاون خدمات اپل می‌گوید:
مانند همه طرفداران بیسبال، بی‌صبرانه منتظر آغاز فصل جدید هستیم. بیسبال جایگاه ویژه‌ای در قلب بسیاری از مشتریان اپل، نه‌فقط در ایالات متحده آمریکا، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان دارد. مفتخریم Apple TV+ را به محلی برای نمایش لحظات عالی بیسبال در طول فصل تبدیل کرده‌ایم.
یک هفته پیش، 9to5Mac گزارش داد NBC در حال مذاکره برای پخش بازی‌ها در سرویس Peacock خود است؛ اما اپل شرکتی بود که درنهایت موفق به انجام چنین کاری شد.
در دو سال گذشته، اپل به‌طور چشمگیری سرمایه‌گذاری خود را در خدمات محتوا افزایش داده و این امر به صرف میلیاردها دلار برای تولید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی Apple Original برای سرویس پخش تلویزیون + Apple TV منجر شده است. اکنون نیز ورزش محبوب بیسبال بخش مهم دیگری به آن اضافه کرده است.
بازی‌های لیگ برتر بیسبال روی Apple TV+ در ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، برزیل، ژاپن، مکزیک، پورتوریکو، کره جنوبی و بریتانیا در دسترس است و در آینده به کشورهای دیگر گسترش خواهند یافت.
همچنین اپل هنگام رونمایی نمایشگر Studio Display در رویداد Peek Performance، اعلام کرد به‌زودی مجیک ترک پد (Magic Trackpad) و مجیک کیبورد (Magic Keyboard) و مجیک ماوس (Magic Mouse) را به‌صورت مستقل در رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌کند.
به نوشته 9to5Mac، مدل جدید مجیک کیبورد همان مدلی است که اپل سال گذشته در مراسم Spring Loaded معرفی کرد؛ اما این بار با رنگ متفاوتی در دسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است اپل همین مدل نقره‌ای و مشکی را پیش‌تر نیز عرضه می‌کرد؛ ولی در شرایطی می‌توانستید به آن دسترسی پیدا کنید که مدلی از آی مک را با رنگ مشابه بخرید.
مدل یادشده از صفحه‌کلید اپل مجهز به فناوری تاچ ID است و کلیدهای جدیدی برای ایموجی و اسپات‌لایت و Do Not Disturb و قفل‌کردن مک دارد. مجیک کیبورد اپل در مدلی مجهز به Numpad نیز عرضه می‌شود.
مجیک ماوس نیز همچنان به درگاه قدیمی لایتنینگ در بخش پشتی اتکا می‌کند. این طراحی بارها با انتقاد مواجه شده است؛ چون باعث می‌شود کاربر نتواند هنگام شارژ کردن مجیک ماوس از آن استفاده کند.
تمامی محصولات جدید اپل از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت در دسترس هستند. مجیک کیبورد در رنگ نقره‌ای و مشکی به‌صورت مستقل باقیمت ۱۹۹ دلار عرضه می‌شود.

World of Words

منبع: 9to5mac


 

دیدگاه ها بسته شده اند.