اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر- برند تخفیفان

سرمایه‌گذاری ۲۹۶ هزار یورویی برند سوئدی روی تخفیفان

برند تخفیفان به‌عنوان یک سرویس فعال در بخش تخفیف‌های گروهی که در سال گذشته با وجود اپیدمی کرونا قابلیت‌های خود را گسترش داده، توانسته است تا سرمایه ۲۹۶ هزار یورویی برابر با تقریبا ۸ میلیارد تومان را از برند «پامگرنت» جذب کند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|برند تخفیفان در مرداد ماه سال 1390 شروع به کار کرد. این برند با ارائه پیشنهادهای مختلف مانند رستوران‌گردی، مکان‌های تفریحی، مسافرتی، زیبایی، خدماتی و آموزشی که بعضی از آن‌ها تا 99% درصد هم از تخفیف برخوردار بودند، با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و به مرور زمان خود را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد برای پیشنهادهای جذاب با تخفیف‌های ویژه در حوزه‌های مختلف، معرفی کرد.

کدهای تخفیف

یکی از چشم اندازهای برند تخفیفان از همان آغاز راه این بود که کاربران خود، همیشه بتوانند خرید هوشمندانه‌تری را تجربه کنند. این امر باعث شد تا این برند خلاق در اواخر سال 1396 با به راه انداختن «کدهای تخفیف» که کدها تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌هایی که خدمات خود را در وبسایت‌ها ارائه می‌دادند، بنیان‌گذار تغییری فوق‌العاده باشد و خرید بسیار ارزان‌تر را در بستر وب را هم ممکن کند.

جذب سرمایه از پامگرنت

برند سرمایه‌گذاری سوئدی پامگرنت که در گذشته سرمایه‌گذاری‌هایی در بعضی برندهای استارتاپی موفق ایرانی همچون شیپور، علی‌بابا، کافه‌بازار و… انجام داده، طبق گزارش سالیانه‌ی خود از سرمایه‌گذاری روی پلتفرم تخفیف گروهی برند تخفیفان در آغاز سال طی دو مرحله خبر داده است. توضیحات پامگرنت نشان می‌دهد که تخفیفان ۰/۲ درصد از وزن پرتفوی این شرکت را در اختیار دارد و در قدم اول حدودا ۸ میلیارد و ۱۱ هزار تومان روی آن سرمایه‌گذاری شده است.

همچنین در قسمتی از این گزارش به این مورد اشاره شده که برند پامگرنت برای تبدیل نرخ یورو به ریال از نرخ ارز در سامانه نیما کمک گرفته است و با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه امسال، ارزش ریال در برابر یورو به‌صورت میانگین ۱۸/۸ درصد افزایش پیدا کرده، درنهایت این جریان به افزایش دارایی‌های پامگرنت منجر شده است.

پابرجایی تخفیفان در اپیدمی کرونا

مطابق همین گزارش به این مورد نیز اشاره شده که برند تخفیفان پس از همه‌گیری ویروس کرونا شاهد کاهش ارزش ناخالص کالا (میزان کالای به فروش رفته در بازه‌ی زمانی مشخص) بوده است؛ اما با تغییر به‌موقع استراتژی و پیاده سازی سیاست‌هایی نظیر استفاده از سرویس‌های داخلی برای کم کردن هزینه‌ها و روش‌های جدید درآمدزایی باعث شده تا بخش زیادی از کاهش درآمدش را جبران کند.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر- برند تخفیفان

سرویس پول تو

برند تخفیفان این سرویس را در سال ۱۳۹۸ رونمایی کرد که در پی آن ۷۰ شرکت دیگر با این سرویس همکاری می‌کنند. ازجمله این مشتریان باید به برندهایی همچون دیجی‌کالا، مدیسه، اسنپ‌فود، ایرانسل، نماوا، بیمه‌دات‌کام و… اشاره کرد.

به‌روزرسانی:

نازنین دانشور، مدیرعامل برندهای تخفیفان و نت‌برگ، بعد از منتشر شدن این خبر واکنش نشان داد. ایشان می‌گوید رقم سرمایه‌گذاری شده روی این پلتفرم بیشتر از ۲۹۶ هزار یورو است. مطابق گفته‌های مدیرعامل این برند ایرانی، این مبلغ صرفا بخشی از رقم کل سرمایه‌گذاری برند پامگرنت بر روی این سرویس تخفیف گروهی آنلاین است.

World of Words

منبع: تخفیفان


دیدگاه ها بسته شده اند.