Thom Browne اقیانوس آبی خبر اخبار برند

رونمایی «برند تام براون» از نخستین مجموعه لباس کودک در هفته مد پاریس

برند تام براون در هفته مد مردان پاریس که اخیراً برگزار شد، با نمایش یک فیلم از نخستین مجموعه لباس کودک خود رونمایی کرد که این امر با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها | پوشاک بچگانه تام برون استایل انحصاری برند را با دوخت، بافتنی و کفش طوری تغییر داده که همگی برای فروشگاه بچگانه متناسب شده اند.

در یک اطلاعیه مطبوعاتی، این برند توضیح داد که مجموعه لباس کودکان این برند محبوب، شامل لباس زیر پارچه ای پشمی Super 120sخاکستری متوسط، کت چسترفیلد با یقه فوقانی مخملی، ژاکت کش باف پشمی کلاسیک با چهار میله و پیراهن سفید آکسفورد کلاسیک می باشد که اغلب آنها با تکه های مینیاتور شکل در قسمت هایی از لباس مزین شده است.

این مجموعه همچنین شامل لباس های ورزشی توئیل سرمه ای Super 120s با دکمه های طلایی و پیراهن بازوبند راه راه دانشگاهی و یقه گرد نیز می باشد.

برند تام براون اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند تام براون اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

اولین خط تولید لباس کودکان با فیلم و تصویر Cass Bird رونمایی شد که در آن، بچه ها پشت میز تحریر نشسته اند و یک دفترچه، سیب و شیر در کنار آنها قرار دارد و در حالی که از یک لباس یکسان استفاده می کنند، هریک شخصیت خود را به نمایش می گذارند.

مجموعه لباس بچه گانه Thom Browne ، هم اکنون در فروشگاه های Thom Browne به صورت جهانی و درthombrowne.com  برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال موجود است. قیمت از ۲۲۰ پوند برای تی شرت پیراهن و تا ۱،۱۶۰ پوند برای کت چسترفیلد متغیر است.

برند تام براون اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 1

برند تام براون اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 1

آغاز در ۲۰۰۱ و شروعی دوباره در ۲۰۲۱

برند تام براون کار خود را در ابتدادر سال ۲۰۰۱ با پنج کت و شلوار مردانه در یک فروشگاه کوچک در غرب نیویورک راه آغاز کرد. وی در سال ۲۰۰۳ تنوع محصولات خود را بیشتر کرد که شامل مجموعه ای کامل از لباس هایی برای مردان می شد که در سال ۲۰۱۱ بود که لباس های زنانه را به آن اضافه کرد.

این برند در حال حاضر دارای بیش از ۳۰۰ فروشگاه بزرگ فروشگاه و مزون مخصوص در ۴۰ کشور جهان و دارای ۶۸ فروشگاه کوچک نمایندگی هایی در شهرهای مختلف جهان می باشد پیش بینی می شود. برند براون ۷۸ شعبه در سال ۲۰۲۱ در شهرهای مهمی مانند نیویورک ، لندن ، میلان ، توکیو ، هنگ کنگ ، پکن ، شانگهای و سئول تأسیس کند.

World of Words

برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *