pelle

خانواده پله در حالی که کریسمس را در بیمارستان می گذراند، کنار بالین او گردهم آمدند

خانواده پله در حالی که کریسمس را در بیمارستان می گذراند، کنار بالین او گردهم آمدند

پله اسطوره فوتبال نزدیک به یک ماه را در بیمارستانی در سائوپائولو گذرانده است. پزشکان می گویند سرطان او بدتر شده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|پله اسطوره فوتبال برزیل که در این تصویر با جام جهانی 2014 نشان داده شده است، در شب کریسمس، خانواده اش از وی در بیمارستان عیادت می کنند. اعضای خانواده پله، این اسطوره فوتبال را روزشنبه دربیمارستان سائوپائولو ملاقات کردند، طبق پستی که دخترش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است وی از شرایط وخیم ترشدن سرطان و همچنین مشکلات کلیوی و قلبی رنج می برد. ادینهو، پسر پله – که اخیراً به عنوان مربی سری B باشگاه فوتبال لوندرینا مستقر در پارانا در شمال منصوب شده است – در شب کریسمس به مرکز پزشکی رسید و در آنجا به خواهرانش فلاویا و کلی ناسیمنتو پیوست.
او عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که دست اسطوره فوتبال را در دست گرفته بود و در توضیح آن نوشت: پدر… قدرت من مال توست. دروازه بان سابق یک روز پس از توضیح غیبت خود برای رسانه های محلی بابت گذراندن کریسمس در کنار پدرش وارد زمین شد. او در مصاحبه ای که روز جمعه توسط روزنامه دیلی استادائو منتشر شد، گفت: “من دوست دارم در کنار پدر حضور داشته باشم، اما به ماموریت خود در اینجا متعهد هستم. من پزشک نیستم، واقعاً نتوانستم کمک زیادی کنم.”

کلی ناسیمنتو

دختر پله این پست تکان دهنده را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در همان روز، کلی عکسی از خود در حالی که پدر 82 ساله اش را در بیمارستان در آغوش گرفته بود، با عنوان “یک شب دیگر با هم” به اشتراک گذاشت. روز چهارشنبه، بیمارستان آلبرت انیشتین، جایی که برنده سه دوره جام جهانی در آن اقامت دارد، اعلام کرد که سرطان روده بزرگ وی در حال “پیشرفت” است و او به “مراقبت های گسترده تر برای درمان نارسایی کلیه و قلب” نیاز دارد. اوایل آن روز دخترانش اعلام کرده بودند که او برای کریسمس در خانه نخواهد بود. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روز شنبه فضای خارج بیمارستان کاملا در سکوت بود.
بسیاری پله را بهترین فوتبالیست تمام دوران می دانند و از زمان بستری شدن در بیمارستان پیام های حمایتی متعددی دریافت کرده است، از جمله کیلیان امباپه ستاره فرانسوی، که از پیروان خود خواسته است “برای پادشاه دعا کنند.” پله در 29 نوامبر در بیمارستان سائوپائولو بستری شد وتیم پزشکی ارزیابی مجدد درمان های شیمی درمانی وی را که از زمان انجام عمل جراحی برای برداشتن تومور روده بزرگ در سپتامبر 2021 دریافت کرده است، خواستار شد.

World of Words

منبع: moneycontrol

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *