به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از وبسایت خبری کِترمیدِلیست به تاریخ 18 اردیبهشت 1404مقارن با 8 می2025 – مجموعه ” کولینارا سوشال داینینگ “، یک تالار غذای نوآورانه با ۱۲ مفهوم متنوع آشپزی، بهتازگی در پروژه بلندپروازانه دِ لینک در برج وان زعبیل افتتاح شد. این تالار که عنوان «مرتفعترین تالار غذای جهان» را در ارتفاع ۱۰۰ متری به خود اختصاص داده، جانشین رستوران مشهور برند آراژونا به سرآشپزی محمت گورس شده است. این افتتاحیه در شرایطی رخ میدهد که چند رستوران برند بینالمللی سرشناس مجموعه، از جمله برند دوآنگدی، برند قابو، و برند ساگِتسو، در کمتر از یک سال تعطیل شدهاند. در همین راستا، برند کولینارا تمرکز خود را از جذب برندهای خارجی به معرفی استعدادهای بومی و برندهای خانگی تغییر داده است.
ترکیبی چشمگیر از فرهنگهای آشپزی منطقهای
در برند کولینارا، ۱۲ مفهوم مجزا از سبکهای مختلف غذایی به چشم میخورد که شامل آشپزی اسپانیایی، ایرانی، لوانتینی، کافههای سلامتمحور و فروشگاههای تخصصی خوراکی است. برخی از برجستهترین آنها عبارتاند از:
- برند تاپاس کروودو :با مدیریت روبرتو سگورا و خاویر دِلا فلور که انواع بشقابهای خام دریایی و تاپاسهای الهامگرفته از مدیترانه را با ترکیب مواد محلی و وارداتی ممتاز عرضه میکند.
- برند سِیران: رستورانی با محوریت آشپزی مدرن ایرانی، به سرپرستی مسعود شفیعی که در اینجا، کبابهای زغالی، خورشهای سنتی و برنج زعفرانی با چیدمانی معاصر سرو میشود.
- برند میز جمانه: برادران خالد و مالک حبیب در اینجا دستورپختهای خانوادگی لوانتینی خود را ارائه میکنند. خورشهای آرامپز، گوشتهای کبابی و مزههای طلایی برگرفته از خاطرات مادرشان، روح غذا را زنده نگه میدارد.
- برند نِت :رستورانی سلامتمحور با ترکیبی از سبک فرانسوی و ژاپنی، زیر نظر حیدر مدنی که منوی آن ترکیبی متعادل از طعم و تغذیه است؛ مانند ریبآی سویاگلیز با سالاد نودل برنج و ژل پونزو گوجهفرنگی.
- برند دِکافی لب: با مدیریت اُسامه بالشالات، با تمرکز بر قهوههای تخصصی و کنترل کیفی دقیق. نوشیدنیهایی چون کورتادوی اسپانیایی و لاته نارگیل از جمله گزینههای محبوب این برند هستند.
- برند ایتالتاچ: فروشگاه خوراکیهای لوکس با مدیریت ماسیمو ویدونی، معروف به مرد قارچ ترافلی . در این مکان محصولاتی چون ترافل ایتالیایی، روغنهای خاص، سسها، پنیرها و خاویار پایدار، همراه با مزهکردنیهایی چون بلینی با خامه تازه و خاویار ارائه میشود.
تغییرات ساختاری در وان زعبیل
این تحولات در حالی رخ میدهد که پروژه وان زعبیل در حال گذر از دورهای از بازسازیهای درونسازمانی است. دستکم ۱۰ موقعیت شغلی در حوزه بازاریابی و محتوای زیرمجموعههای برند وان اند اونلی، برند سایرو، و مجموعه غذایی آن حذف شدهاند. در حال حاضر، تنها دو رستوران از مجموعه اصلی سرآشپزهای بینالمللی همچنان فعال هستند:برند لادام دو پیک به سرآشپزی آن سوفی پیک و برند استریتاکساو از دابیز مونیوز.
World of Words
منبع: وبسایت خبری کِترمیدِلیست
دیدگاه خود را در میان بگذارید