ثبت نام تجاری لوبان توسط هواوی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

برند هواوی نام تجاری «Luban» را به ثبت رساند

با توجه به ثبت رسمی نام تجاری لوبان (Luban)، می‌توان حدس زد که هواوی در آینده محصولاتی از جمله گوشی هوشمند را با این برند عرضه خواهد کرد.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | در طول سال ۱۹۸۰ دولت چین یک استراتژی چندگانه برای گسترش زیرساخت‌های مخابراتی در کشور خود داشت. در پایان سال ۱۹۸۰، چندین گروه پژوهشی چینی در تلاش برای بدست آوردن توسعه و فناوری از راه سرمایه‌گذاری با شرکت‌های خارجی بودند؛ تا آنجا که سرانجام رن ژنگفی معاون و مدیر سابق ارتش آزادی‌بخش در سال ۱۹۸۷ یک شرکت مخابراتی در شنژن چین، ساخت. او به‌جای تکیه بر سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های خارجی برای تضمین انتقال تکنولوژی، با تحقیق و تکیه بر توسعه بومی تأسیس شرکت خود را کلید زد. در زمانی که ۱۰۰٪ تکنولوژی از راه دور چین از طریق واردات انجام می‌شد، رن ژنگفی به این موضوع امیدوار بود که بتواند یک شرکت مخابراتی چینی که قابلیت رقابت با رقبای خارجی را داشته باشد بسازد.

در گزارشات

به گزارش GizmoChina، هواوی برند لوبان (Luban) را به ثبت رسانده  است و شواهد موجود نشان می‌دهد که محصولاتی تحت برند لوبان به بازار عرضه خواهد کرد. برند لوبان در ۲۱ می ۲۰۲۱ به ثبت رسید و در کلاس ۹ بین‌المللی قرار می‌گیرد. این کلاس مرتبط با گجت‌های قابل حمل مانند گوشی هوشمند، تبلت و دیگر ابزارهای ارتباطی است و همین امر سبب شده حدس بزنیم محصولات برند لوان به احتمال فراوان، تلفن هوشمند خواهند بود.

ثبت نام تجاری لوبان توسط هواوی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

ثبت نام تجاری لوبان توسط هواوی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

برند هواوی و نام تجاری لوبان

برند هواوی در گذشته  نام تجاری «هواوی لوبان» را به ثبت رسانده بود؛ اما گزارش بیشتری در این زمینه منتشر نشد. لو بان (Lu Ban) نام یکی از دانشمندان و معماران چینی است که به‌عنوان مهندس، مخترع و نجار شناخته می‌شود. هواوی در نظر دارد با جهانی ساختن نام لوبان، مردم دنیا را با نوابغ و فرهنگ چین آشناتر سازد.

مبهم

متأسفانه همان‌طور که اشاره شد، هنوز مشخص نیست چه محصولاتی با برند لوبان به بازار عرضه خواهند شد؛ اما چندی پیش نسخه‌ای ویژه از نوا ۸ پرو معرفی شد که رابط کاربری و طراحی نسبتاً متفاوت با نسخه‌ی استاندارد دارد. این محصول هواوی آواتاری به نام لوبان دارد که جذابیت محصول را دوچندان می‌کند.

huawei-nova-8-pro اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

همین امر سبب شده است حدس بزنیم که برند هواوی می‌خواهد نسخه‌ای ویژه از محصولات خود را با برند لوبان به بازار عرضه کند؛ البته امکان دارد محصولات متفاوت و کاملاً جدا از سری‌های مختلف هواوی با برند لوبان معرفی شوند. موارد ذکرشده در حد حدس و گمان هستند و باید صبر کرد و دید شرکت چینی چه غافلگیری‌هاییبرای علاقه‌مندان و طرفداران محصولات خود در نظر گرفته است.

World of Words

دیدگاه ها بسته شده اند.