برند نامی نو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند نامی نو، سازمانی نوآور و پیشرو

برند نامی را باید اینگونه تعریف کرد. در دهه­‌های اخیر همزمان با روند رو به رشد صنعتی شدن، تغییر سبک زندگی و افزایش اهمیت استفاده درست از زمان، نیاز به خوراک آماده­ مصرف در دنیا افزایش یافته است و امروزه شاهد حضور اینگونه تغییرات سریع در جامعه ایرانی نیز هستیم. در این میان، برند نامی نو با استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه های به روز جایگاه خوبی در میان رقبا یافته است.

اقیانوس آبی خبر- اخباربرندها

داستان نامی نو

برند نامی نو از پیشگامانی ا­ست که این تغییرات را پیش‌بینی و در جهت رفع نیازهای حاصله اقدام نموده است. در این راستا در سال ۱۳۸۰ شرکت نامی نوی نوپای آن زمان اقدام به تحقیق و برنامه‌ریزی درباره­‌ طراحی واحد صنعتی تولید یکی از خوشمزه‌ترین خوراک‌های آماده یعنی سالاد الویه نمود! محصولی که در آن سال‌ها مشکلات ناشی از پخت غیر بهداشتی آن، عاملی شده بود تا دولت عرضه‌ عمومی آن را در ساندویچ و اغذیه فروشی‌ها ممنوع اعلام کند.

برند نامی نو اخبار برندها

برند نامی نو اخبار برندها

 با انجام تحقیقات و فراهم شدن شرایط، نامی نو اولین کارخانه خود را در شهرک صنعتی سروش در سال ۱۳۸۰ احداث کرد. این  کارخانه‌ هم‌اکنون به تولید تخصصی انواع ساندویچ سرد مشغول است. پس از آن در سال ۱۳۸۳ در شهر اراک کارخانه­‌ای با تمرکز بر تهیه انواع سس گرم و سرد تاسیس گردید، کارخانه‌ای که علاوه بر دارا بودن پروانه بهره برداری و ساخت از وزارت بهداشت دارای نشان استاندارد ملی برای تولید انواع سس نیز می‌باشد. این دو کارخانه همچنین دارای سه گواهینامه ISO 22000: 2005   /   HACCP   /   ISO 9001: 2008 از شرکت  TUV INTERCERT  از کشور آلمان می‌باشند.

برند نامی نو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

برند نامی نو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

اعتماد مردم

دیری نگذشت که برند نامی نو با کسب اعتماد مردم، جای خود را در سفره‌ ایرانیان باز کرد. با افزایش تقاضا و در جهت تامین نیاز بازار، در سال ۱۳۹۳ در شهرک صنعتی کمشچه اصفهان، کارخانه‌ دیگری احداث کرد و پس از آن نامی نو در یک واحد مجزا در شهرک صنعتی جی اقدام به تهیه خوراک سوسیس و قارچ، خوراک سوسیس و سیب زمینی نمود. محصولات جدید نیاز به مواد با کیفیت‌تر و نیرویی دو چندان داشت در همین راستا گروه صنایع غذایی نامی نو بر آن شد تا با احداث کارخانه‌ای جدید، تولید فرآورده‌های گوشتی لازم برای محصولاتش و رفع نیاز عموم را برعهده بگیرد.

نامی نو، اکنون نامی معتبر و نمادی از کیفیت است. نامی که بنیان­گذارانش توانستند با شناخت کافی از بازار ایران، تحقیقات گسترده، شناسایی نقاط بحرانی خوراک آماده صرف و عرضه صنعتی، آن را به عنوان اولین و بزرگترین واحد تولیدی غذاهای آماده مصرف کشور مطرح کنند تا جایی که امروزه انگیزه اصلی خویش را بر اشتغال‌زایی و ارج نهادن به تولیدات داخلی می‌دانند و کمر همت خود را بر گسترش چرخه‌های صنعت داخلی گمارده‌اند و از جمله پیشگامان این صنعت به حساب می‌آیند. به طوری که با داشتن رقبای بسیار، حجم گسترده‌ای از سهم فروش بازار کشور را در دست گرفته و صنعتی نوین را در عرصه‌های بین‌المللی بنیان گذاشته‌اند.

برند نامی نو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 55

برند نامی نو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 55

برند نامی نو، محصولات خوشمزه و باکیفیت مطابق استانداردهای جهانی، ملی و فرآیندهای اختصاصی شرکت در ۷ مجموعه صنعتی پیشرفته در کشور و تحت عنوان گروه صنعتی نامی نو تولید و با استفاده از ناوگان اختصاصی حمل و نقل شرکت، توزیع می‌گردد. این مجموعه‌های صنعتی عبارتند از:

1- نامی نو با توجه به رشد روز افزون تقاضا برای غذاهای آماده مصرف و با هدف ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه و دستیابی به تکنولوژی تولید سالاد الویه بصورت مکانیزه و بدون دخالت دست در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۰ آغاز به فعالیت نمود و تولید صنعتی سالاد الویه را در بسته بندی‌های ۲۰۰ و ۵۰۰ گرمی بصورت کاملا بهداشتی و تحت نظارت معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت آغاز نمود. در سال های بعد، این کارخانه بازسازی شد و برای تولید انواع ساندویچ های نامی نو مورد استفاده قرار گرفت.

2-پس از سال ها فعالیت و با اعتماد ارزشمند مشتریان، نامی نو تصمیم به توسعه خط تولید خود در کارخانه‌ای عظیم و مجهز به مدرن‌ترین ماشین آلات تولید نمود و با افتتاح این واحد تولیدی حجم تولید بالایی به بازار تزریق شد. در این کارخانه انواع خوراک سرد آماده مصرف (انواع الویه، سالاد ماکارونی و سالاد مرغ طلایی) تولید می‌شود.

برند نامی نو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 3

برند نامی نو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 3

3-با توجه به تاثیر بسیار زیاد سس مایونز در کیفیت، طعم و ماندگاری سالاد الویه و در راستای حفظ کیفیت محصولات نامی نو تولید سس برای مصرف داخلی و همچنین عرضه مستقیم به بازار مصرف را در دستور کار قرار داد. حرکت در این راستا به تاسیس مجموعه عظیمی جهت تولید انواع سس مایونز،‌ مایونز کم چرب، کچاپ، کچاپ تند، فرانسوی و … در بسته بندی‌های متنوع در شهرک صنعتی شهید بابایی شهرستان اراک صورت گرفت.

در ادامه می توان به موارد دیگری نیز اشاره کرد:

4-به جهت اطمینان در کیفیت و سهولت در فراهم آوردن مواد اولیه‌ محصولات غذایی نامی نو، مجموعه‌ای در شهرک صنعتی جی اصفهان دایر شد تا به تولید انواع فرآورده‌های گوشتی بپردازد.

5-پس از گذشت چند سال از عمر مفید نامی نو و با توجه به استقبال و رضایت مصرف کنندگان عزیز، گروه صنایع غذایی نامی نو، با راه اندازی خط تولید انواع ساندویچ آماده، اعم از کلاب (مرغ و ژامبون) ‌و فیله مرغ، گام بزرگی در این عرصه برداشت.

برند نامی نو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 4

برند نامی نو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 4

6-کارخانه شاماگ، واقع در شهرک صنعتی کاوه، یکی دیگر از کارخانه های گروه صنایع غذایی نامی نو است که به تولید انواع ساندویچ باگت (گوشت و مرغ) مشغول است.

7-کارخانه سان شاد(گیتی نگین آپادانا) که در شهرک صنعتی کمشچه قرار دارد، تولید کننده سوسیس با سیب زمینی، سوسیس با قارچ، کشک بادمجان است.

World of Words

دیدگاه ها بسته شده اند.