برند سیتروئن C3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (9)

برند سیتروئن از ایرکراس مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد

برند سیتروئن مدل ۲۰۲۱ کراس‌اور C3 ایرکراس را رونمایی کرد که درمقایسه‌با مدل‌های پیشین تغییرات ظاهری فراوانی روی آن اِعمال شده است. این خودرو تا ماه ژوئن به بازار عرضه می‌شود.

اقیانوس آبی خبر – اخباربرندها | کراس‌اور محبوب سیتروئن سی۳ ایرکراس (C3 Aircross) با به‌روزرسانی‌هایی در سال ۲۰۲۱ همراه شده است تا ضمن افزایش سطح راحتی سرنشینان و ارائه‌ی فناوری‌های مدرن، طراحی برجسته‌تر و اطمینان‌بخش‌تری داشته باشد.

برند سیتروئن C3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

برند سیتروئن C3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

به‌گزارش اتوکار، قسمت عمده‌ای از تغییرات ظاهری رقیب نیسان جوک در قسمت جلو خودرو ظاهر می‌شود. ظاهرا جلو این خودرو از خودرو مفهومی Cxperience این شرکت الهام گرفته شده است که سال ۲۰۱۶ معرفی شد. تغییرات تازه تزیینات کرومی به‌همراه چراغ‌های جلوی LED و جلوپنجره دارای طرح هندسی جدید را شامل می‌شود؛ درحالی‌که سینی محافظ زیر خودرو با قطعات تزیینی رنگی نیز از‌جمله ویژگی‌های آن به‌شمار می‌رود. مسئولان سیتروئن می‌گویند بالابردن کاپوت خودرو، ساختار برجسته‌تر و جذاب‌تری به آن می‌دهد.

برند سیتروئن C3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (4)

برند سیتروئن C3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (4)

سیتروئن C3

همچنین، سفارشی‌سازی گسترده‌تری برای خریداران مدل C3 ایرکراس برند سیتروئن در‌دسترس است. به‌لطف هفت رنگ بدنه (سه رنگ جدید)، چهار پکیج رنگ برای تزیینات سینی زیر، درپوش آینه‌های جانبی و چراغ‌های چهارم با گرافیک جدید و سه رنگ برای سقف، حداکثر ۷۰ ترکیب رنگ خارجی در‌دسترس قرار می‌گیرد.

تعدادی از طرح‌‌های جدید نیز برای رینگ‌ها ارائه می‌‌شود. در داخل کابین، این تغییرات با در‌دسترس‌بودن سه طرح مشخص ادامه می‌یابد که رنگ و مواد استفاده‌شده را تغییر می‌دهد. دو آپشن شامل Metropolitan Graphite و Hype Grey طرح‌های دوخت‌ جدیدی برای تزیینات چرمی و تزیینات طرح چرم داخل کابین به‌همراه دارند.

برند سیتروئن C3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (5)

برند سیتروئن C3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (5)

قابلیت ها

کراس‌اور C3 ایرکراس، جدیدترین محصول برند سیتروئن، از صندلی‌های دارای قابلیت راحتی پیشرفته (Advanced Comfort) این شرکت بهره می‌برد. این صندلی‌ها اولین‌بار در C5 ایرکراس ارائه شدند و به‌منظور بهبود ظاهر و احساس راحتی بیشتر بدون تأثیر بر وضعیت بدن سرنشینان، با ۱۵ میلی‌متر فوم بیشتر و ساختار جدید ساخته شده‌اند.

در کنسول مرکزی بازطراحی‌شده نیز، فضای ذخیره‌سازی بیشتری وجود دارد که فضای بزرگ‌تری اشغال می‌کند و با کرکره‌ای کشویی بین صندلی‌های جلو پوشانده شده است.

برند سیتروئن C3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (7)

برند سیتروئن C3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (7)

تیپ‌های بالاتر سیتروئن C3 ایرکراس هم‌اکنون از سیستم سرگرمی و اطلاعاتی با صفحه‌نمایش لمسی بزرگ‌تر ۹ اینچی و وضوح بیشتر بهره می‌برد که قابلیت سازگاری با اندروید اتو و اپل کارپلی را به‌صورت استاندارد ارائه می‌دهد. شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند تلفن‌همراه نیز در میان امکانات این کراس‌اور به‌چشم می‌خورد. علاوه‌بر‌این، دوازده سیستم دستیار راننده وجود دارد که در مدل کنونی نیز یافت می‌شود.

زیر کاپوت این خودروی برند سیتروئن از پیشرانه‌های بنزینی سه‌سیلندر ۱۰۸ و ۱۲۸ اسب‌بخاری مجهز به فناوری PureTech و پیشرانه‌ی چهارسیلندر دیزلی ۱۰۸ اسب‌بخاری استفاده شده است که تغییر چشمگیری درمقایسه‌با گذشته در آن دیده نمی‌شود. قیمت ایرکراس جدید هنوز اعلام نشده است؛اما تحویل اولین مدل‌ها به مشتریان از ژوئن آغاز می‌شود.

World of Words

دیدگاه ها بسته شده اند.