اقیانوس آبی خبر- اخبار برندها-برند سامسونگ-felex note

برند سامسونگ نام تجاری «Flex Note» را ثبت کرد

با ثبت نام تجاری جدید «Flex Note» توسط برند سامسونگ، به نظر می‌رسد این شرکت روی توسعه موبایل تاشو با پشتیبانی از  قلم S-Pen کار می‌کند تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران سری نوت باشد.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|برند سامسونگ یک ابرشرکت خوشه‌ای کره‌ای چندملیتی واقع در سئول است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ تکوین، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.

تاسیس

برند سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و در طول ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک گردید و در اواسط دهه ۱۹۷۰ نیز به صنایع کشتی‌سازی و ساخت‌وساز وارد شد؛ ورود به این حوزه‌ها بود که سبب رشدهای پسین آن گردید. پس از درگذشت لی بیونگ-چول، در سال ۱۹۸۷ ابرشرکت سامسونگ به چهار گروه مستقل به ‌نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تفکیک شد. اکنون دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، سئول قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.

بر اساس خبرها

بر اساس خبرهای منتشر شده، گوشی تاشو بعدی برند سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳ از قلم S-Pen پشتیبانی خواهد کرد. اما به صورت کلی قلم همیشه یک وسیله جانبی اختیاری دستگاه است که به ندرت مورد توجه تولیدکنندگان قرار می‌گیرد. این برند در تاریخ ۱۵ تیرماه نام تجاری جدید Flex Note را در دفتر مالکیت معنوی کره (KIPO) به ثبت رساند که نشان می‌دهد احتمالا گوشی نوت تاشویی در آینده معرفی خواهد شد.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند سامسونگ-felex note

توسعه تبلت

پیش از این مستندات مربوط به سازمان بین‌المللی مالکیت فکری (WIPO) نشان می‌داد که سامسونگ روی توسعه تبلت تاشویی کار می‌کند که «گلکسی زد فولد تب» نام دارد. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به عنوان یک گوشی هوشمند و تبلت کارایی داشته باشد و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌‌کند. به گفته برخی از منابع یکی از احتمالات مورد نظر سامسونگ ممکن است این دستگاه باشد. گزارش شده است که گلکسی زد فولد تب اوایل سال آینده وارد بازار می‌شود.

البته احتمال دیگری نیز وجود دارد. بعید به نظر می‌رسد برند سامسونگ به دنبال تغییر نام «سامسونگ گلکسی زد فولد ۳» به نام دیگری باشد.

این برند پیش از این نام‌های تجاری دیگری تحت عنوان «زد اسلاید» و «زد رول» را ثبت کرده بود که توسعه گوشی رول شونده‌ و گسترش‌پذیری را عنوان می‌کردند. البته در گواهی مربوط به ثبت نام تجاری زد اسلاید، اطلاعاتی درباره طراحی این دستگاه به چشم نمی‌خورد. همچنین سامسونگ نام تجاری «S-Foldable» را در ارتباط با پنل‌های مورد استفاده در گوشی‌های تاشو این شرکت به ثبت رسانده بود.

احتمالا تا پایان این دهه و سال ۲۰۳۰، گوشی‌های تاشو و دستگاه‌های مجهز به نمایشگر رول‌شونده جای موبایل‌های امروزی را می‌گیرند و باید منتظر تحولی بزرگ در این صنعت در سال‌های پیش رو باشیم.

World of Words

منبع: دیجیاتو


 

دیدگاه ها بسته شده اند.