به گزارش اقیانوس آبی خبر به تاریخ 2 خرداد 1404به نقل از وبسایت خبری اِل بی بی آنلاین به تاریخ 22 می2025 – برند نوئوو (Nuevo)، آژانس خلاق تازهنفس و جسورانهای است که با حمایت –HH Global رهبر جهانی در فعالسازی مسئولانه بازاریابی – و با هدف پیوند ایدههای بزرگ به اجرای واقعی برندها، فعالیت جهانی خود را آغاز کرد. امروز این برند، فعالیت جهانی خود را رسماً آغاز کرد؛ آژانسی که برای پاسخگویی به نیازهای آیندهنگر برندها در عصر جدید بازاریابی طراحی شده است. برند نوئوو با حمایت استراتژیک HH Global پا به میدان گذاشته تا شکاف میان استراتژیهای کلان و اجرای برند در جهان واقعی را از میان بردارد. در دورانی که برندهای سنتی آژانسهای تبلیغاتی در حال فرسایشاند و زنجیرههای تأمین بازاریابی پیچیدهتر از هر زمان دیگری شدهاند، برند نوئوو آمده است تا پیوندی یکپارچه میان تفکر بزرگ و اجرای بینقص در تمامی کانالها، بازارها و نقاط تماس برقرار کند.کلاید مککندریک، رئیس برند نوئوو، در اینباره گفت: “برند نوئوو از نیازهای واقعی رهبران بازاریابی امروز متولد شد. آنها به شریکانی خلاق نیاز دارند که سریعتر حرکت کنند، هوشمندانهتر فکر کنند و در عین حفظ کیفیت هنری، در سطح جهانی مقیاسپذیر باشند. این آژانس، نه صرفاً تحمیل خلاقیت به تولید، بلکه یک اکوسیستم خلاق متناسب با واقعیتهای امروز است.”
سه ستون بنیادین برند نوئوو:
برند نوئوو بر پایه سه رکن کلیدی بنا شده است؛ ترکیبی هوشمندانه از خلاقیت، فناوری و هدفمندی:
- هوش خلاق: بهرهگیری از تحلیلهای مبتنی بر هوش مصنوعی و دادهمحوری برای خلق کمپینهایی مبتنی بر بینش فرهنگی و اجتماعی
- فناوریهای خلاق: راهکارهای نوآورانه برای تجربهسازی برند در فضای دیجیتال، شبکههای اجتماعی و دنیای واقعی
- خلاقیت آگاهانه: خلق ایدههایی همسو با ارزشهای مصرفکنندگان امروزی با تمرکز بر مسئولیتپذیری و معنا
برند نوئوو، با ترکیب خلاقیت سطح بالا و دقت عملیاتی، به برندها این امکان را میدهد که همزمان از تفکر استراتژیک یک آژانس نخبه و کارایی یک تیم داخلی بهرهمند شوند.
حضور جهانی با پشتوانه HH Global
به عنوان زیرمجموعهای از HH Global، برند نوئوو از همان آغاز فعالیت، در بیش از ۱۰۰ بازار بینالمللی حضور دارد و از طریق مدلهای مختلف خدماتی – از آژانسهای داخلی گرفته تا مراکز خلاق محلی – نقش راهبر در فعالسازی برندها را ایفا میکند. مککندریک افزود: “ما فقط مدل آژانس را بازطراحی نمیکنیم؛ بلکه آن را بر مبنای نیازهای واقعی برندها بازسازی میکنیم. این یعنی حذف جزیرهای بودن، خلق تفکر مرتبط، و گسترش همکاریهای خلاقانه واقعی.” HH Global با سابقه همکاری موفق با برندهایی چون آدیداس، بایر و سامسونگ، اکنون برند نوئوو را به عنوان بخشی از سرمایهگذاری استراتژیک خود در آینده بازاریابی برند معرفی کرده است.
World of Words
منبع: وبسایت خبری اِل بی بی آنلاین
دیدگاه خود را در میان بگذارید