fry-keanureeves-2

کناره گیری کیانو ریوز از سریال The Devil in the White City

کناره گیری کیانو ریوز از سریال The Devil in the White City

کیانو ریوز از سریال The Devil in the White City، به تهیه‌کنندگی لئوناردو دیکاپریو و مارتین اسکورسیزی جدا شده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|براساس گزارش ورایتی، کیانو ریور بازیگر فیلم‌های ماتریکس و جان ویک دیگر نقش شخصیت برنهام در سریال The Devil in the White City (شیطان در شهر سفید) را برعهده ندارد. قرار بود این سریال اولین نقش بزرگ این بازیگر محبوب در تلویزیون باشد. مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشته باشند که پیش از این اسکورسیزی قرار بود کارگردانی فیلم The Devil in the White City را بر عهده داشته باشد و دیکاپریو نیز نقش اصلی این فیلم را بازی کند، اما اکنون این فیلم به یک سریال تلویزیونی تبدیل شده است.
سریال The Devil in the White City درواقع اقتباسی از رمان The Devil in the White City: Murder, Magic and the Madness at the Fair that Changed America اثر اریک لارسون است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود و پیش از این مارتین اسکورسیزی قرار بود اقتباس سینمایی آن را کارگردانی کند و لئوناردو دی کاپریو نیز قرار بود نقش دکتر اچ. اچ. هلمز را در این فیلم بازی کند، اما درنهایت در سال ۲۰۱۹ این فیلم تبدیل به یک سریال برای شبکه هولو شد.
رمان The Devil in the White City داستان یک قاتل سریالی به‌نام دکتر اچ. اچ. هلمز در یک نمایشگاه جهانی در شیکاگوی سال ۱۸۹۳ و یک معمار به‌نام دانیل اچ. برنام را دنبال می‌کند. ترس و وحشت از یک قاتل نامرئی شهر را فرا گرفته که جان افراد بی‌گناه را می‌گیرد. دکتر اچ. اچ. هلمز یک هتل مجلل در شهر شیکاگو خریداری می‌کند که آن را به مکانی برای سلاخی و شکنجه قربانیان خود تبدیل کرده است. او به هر یک از اتاق‌های هتل خود یک راه مخفی در نظر گرفته تا در طول شب به سراغ قربانی‌های خود برود. او درنهایت مرتکب ۲۷ قتل می‌شود.
البته که ریوز هنوز پروژه‌های زیادی برای تمرکز روی آن‌ها پیش رو دارد که بازگشت در بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 یکی از آن‌ها است. او در فیلم John Wick: Chapter 4 برای بازی در نقش جان ویک بازگشته است که این فیلم اکشن قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) اکران شود.
کیانو ریوز چندی پیش از گوست رایدر به‌عنوان شخصیت رویایی خود در دوران کودکی یاد کرده و نسبت به بازی در دنیای سینمایی مارول ابراز علاقه کرده است. البته او قبلاً از علاقه خود برای بازی در نقش بتمن در یک فیلم لایو اکشن هم گفته بود.

World of Words

منبع: ign

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *