برند kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند KFC در نبرد با ساندویچ های مرغ

برند KFC اظهار می‌کند، خط تولید ساندویچ های مرغ خود را با  «بهترین ساندویچ مرغی که تاکنون تولید کرده» پشت سر گذاشته است، اما آیا می تواند در فضای رقابتی ساندویچ های مرغ بر رقبای خود که قبلاً در عرصه این رقابت موفق بودند غلبه کند؟

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | برند KFC  معتقد است که این ساندویچ مرغ جدید، به واسطه تهیه شدن از دویست و پنجاه گرم گوشت کاملاً سفید، نان دو تکه، فیله سینه مرغ فراتر می باشد و روی یک نان بریوش (Brioshe) تست شده به همراه خیار شورهای ضخیم تر و سس مایونز یا سس تند سرو می شود، برنده می باشد.

برند KFC  مدعی می باشد، هر ساندویچ دقیقاً پس ازگرفته شدن سفارش تهیه می شود، بنابراین به صورت کاملاً تازه و بسیارداغ به دست مشتری می رسد. ساندویچ مرغ جدید برند KFC ابتدا در تعدادی بازار منتخب ارائه شد و تا پایان فوریه در تمام ۴۰۰۰ رستوران KFC  در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت.

برند kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

Andrea Zahumensky ، مدیر ارشد بازاریابی  KFC US، زیرمجموعه برندYum ، گفت: «ما بهار سال گذشته ساندویچ مرغ جدید برند KFC را در Orlando(اورلاندو) آزمایش کردیم و تقریباً سطح انتظارات خود را دو برابر کردیم، بنابراین می دانستیم که یک برنده داریم.»

وی همچنین مطرح کرد: «بسیاری از مشتریان برند  KFC، ساندویچ های مرغ آن را خیلی مورد توجه قرار نداده بودند، اما هر کسی که این ساندویچ جدید را بچشد، بدون شک می داند که ما برای پیروزی رقابت می کنیم».

استراتژی نوآورانه KFC

ساندویچ مرغ جدید برند KFC بخشی از استراتژی نوآوری غذایی این برند است. این شرکت گفت که تیم نوآوری غذایی برند  KFC، ساندویچ جدیدش را جهت تکمیل خط تولید مرغ سوخاری این برند عرضه می کند.  تیم «… خیارشورها را با هشت ضخامت متفاوت آزمایش کرد و با شش نانوایی مختلف در رابطه با بیش از ده دستورالعمل همکاری کرد تا بتواند نان مناسب برای آغوش گرفتن دویست و پنجاه گرم گوشت کاملا سفید و سینه مرغ فراترد را به درستی  انتخاب کند».

این امکان برای مشتریان فراهم است که ساندویچ مرغ برند KFC را یا به صورت à la carte (تکی)  با قیمت ۳٫۹۹ دلار، یا به صورت combo  (یک وعده غذایی ترکیبی)، که شامل  ساندویچ مرغ برند  KFC، سیب زمینی سرخ شده طبق دستورالعمل برندKFC  و یک نوشیدنی متوسط است، با قیمت ۶٫۹۹ دلارسفارش دهند.

رقبای kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

رقبای kfc اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

رقبای کی اف سی در بازار آمریکا

ساندویچ مرغ جدید برند KFC جدیدترین شلیک در میدان رقابت بین ساندویچ های مرغ می باشد که در آگوست ۲۰۱۹ بین دو برند Popeyes  و Chick-fil-A آغاز شد و در ماه مه سال ۲۰۲۰ ، برند  Golden Chickنیزکلاه خود را داخل گود رقابت انداخت. در ژوئن ۲۰۲۰، رستوران های Checkers and Rally، Sonic  و  Lee’s Famous Recipe Chicken محصولات تجدید نظر شده خود را معرفی کردند.

در اکتبر سال ۲۰۲۰ ، ساندویچ های مرغ، Wendy’s, Church’s Chicken و Zaxby’s برای اولین بار ارائه شدند. اخیراً ، برند مک دونالد اعلام کرد که سه ساندویچ مرغ جدید قرار است در اواخر ماه فوریه در منوها ظاهر شوند.

WORLD OF WORDS

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *