برند فیلیپس اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

برند فیلیپس با خریدهای اخیر، مراقبت های متصل را بزرگ انجام می دهد.

برند رویال فیلیپس، غول فناوری بهداشت، توافقنامه قطعی برای خرید شرکت مراقبت از قلب از راه دور BioTelemetry به مبلغ ۲٫۸ میلیارد دلار منعقد کرده و از برنامه های خرید Capsule Technologies با پرداخت نقدی ۶۳۵ میلیون دلار خبر داده است.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | سیستم عامل های مراقبت از راه دور و فن آوری هایی که آنها را قادر می سازد به طور فزاینده ای مورد تقاضا قرار گرفته اند ، اما این معاملات چه نشانه هایی برای medtech است؟

پس از هفته ها مذاکره، در اواسط دسامبر سال ۲۰۲۰ برند رویال فیلیپس توافق نامه ای را برای خرید شرکت تشخیص و نظارت از راه دور قلب BioTelemetry برای معامله سهام با ارزش ۲٫۸ میلیارد دلار منعقد کرد.  BioTelemetry سالانه میلیون ها بیمار قلبی را از راه دور  کنترل می کند و  تجزیه و تحلیل این داده های را با تکیه بر فناوری هوش مصنوعی (AI) انجام می دهد.

افزایش ارزش سهام

برند فیلیپس به ازای هر سهم ۷۲ دلار به سهامداران BioTelemetry پرداخت خواهد کرد که ۱۶٫۵٪ حق بیمه قیمت پایانی BioTelemetry یعنی ۶۱٫۷۶ دلار برای هر سهم از ۱۷ دسامبر ۲۰۲۰ است. به دنبال خبر توافق این دو برند محبوب در تجهیزات پزشکی ارزش سهام این شرکت در ۱۸ دسامبر به ۷۲٫۲۲ دلار افزایش یافت. پس از توافق بین این دو برند، BioTelemetry و  ۱۹۰۰ کارمند آن، بخشی از شرکت Philips’s Connected Care خواهند شد که متخصص راه حل های نظارت بر بیمار است.

فروش این محصول که تناسب زیادی با دیگر نمونه کارهای مراقب از قلب برند فیلیپس دارد انتظار می رود درطی سال ۲۰۲۱ به اتمام برسد. سخنگوی fvkn فیلیپس به شبکه تجهیزات پزشکی گفت: “دستیابی BioTelemetry به راه حل های تشخیص و مانیتورینگ  قلب، متشکل از مانیتورهای متصل به قلب، تجزیه و تحلیل داده ها و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی اضافه می شود. این راه حل های معتبر بالینی در تشخیص و نظارت بر اختلالات آریتمی قلب متمرکز هستند. “BioTelemetry برای بیش از یک میلیون بیمار در سال خدمات ارائه می دهد و بزرگترین شبکه خدمات نظارت از راه دور قلب را در جهان ایجاد کرده است.

دستیابی به BioTelemetry به منظور افزایش نتایج بیمار ، ساده سازی روند کار بالینی و افزایش بهره وری ، راه حل های مدیریت مراقبت از بیمار را برای بیمارستان و خانه بیشتر و گسترده تر می کند.

برند فیلیپس اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

برند فیلیپس اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

توسعه ی شرکت های مراقبت متصل 

در کنار خرید BioTelemetry ، فیلیپس در ۱۹ ژانویه اعلام کرد که توافق نامه خرید Capsule Technologies ، یک شرکت مختلط تجهیزات پزشکی را امضا کرده است. پلتفرم اطلاعات دستگاه پزشکی Capsule از ادغام دستگاه نظارت بر علائم حیاتی و خدمات نظارت بالینی تشکیل شده است و تقریبا تمام دستگاه های پزشکی موجود و پرونده الکترونیکی پزشکی (EMR) در بیمارستان ها را از طریق یک سیستم بی طرف  متصل می کند، داده های بالینی را پخش می کند و آنها را به اطلاعات عملی برای تیم های مدیریت مراقبت از بیمار تبدیل می کند.

 اگرچه به طور صریح یک راه حل مراقبت از راه دور نیست، اما می توان از سیستم عامل Capsule برای غنی سازی راه حل های مدیریت مراقبت از بیمار هم در بیمارستان و هم از راه دور با تجمیع داده های بالینی از تعداد زیادی دستگاه متصل در یک مکان استفاده کرد. در بیانیه ای، روی جاکوبز رئیس امور مراقبت برند فیلیپس، گفت: “خرید کپسول پیشنهاد مدیریت مراقبت از بیمار را بیشتر گسترش می دهد. ما مشتاقانه منتظر ادغام نقاط قوت خود هستیم، و یک پلت فرم یکپارچه سازی تجهیزات پزشکی بی طرف ارائه می دهیم که قدرت اطلاعات دستگاه های پزشکی را برای تقویت نظارت و مدیریت بیمار، بهبود همکاری و ساده سازی روند کار در ICU و همچنین سایر تنظیمات مراقبت در بخش های دیگر بیمارستان وخارج بیمارستان را فراهم می کند.  

چشم انداز قوی برای سلامت از راه دور پس  ازهمه گیری کرونا 

برند فیلیپس ۷ درصد رشد قابل مقایسه فروش Q4 را در این هفته گزارش داد، درآمد ۶ میلیارد یورویی که توسط این شرکت تأمین شده بود ، تخمین تحلیلگران را  که حدود ۴۰ میلیون یورو بود را شکست.

بخش های تشخیص و درمان، بهداشت شخصی و مراقبت های متصل این شرکت بیش از انتظارات عمل کردند ، اما مراقبت های پیوسته با ۲۴٪ رشد فروش نسبت به سال گذشته ، چشمگیر بودند.  برند فیلیپس این رشد را ناشی از افزایش تقاضا برای محصولات بهداشتی از راه دور در نتیجه بیماری همه گیر Covid-19 دانسته است، اما تأکید کرد که این یک حوزه تجارت جدید برای شرکت نیست. سخنگوی  برند فیلیپس می گوید: “مراقبت متصل و نظارت از راه دور در خارج از بیمارستان بخشی از استراتژی فیلیپس برای سالهای طولانی بوده است.” “ما از ارائه دهندگان مراقبت با راه حلهای ایمن، متصل و مجهز به هوش مصنوعی برای نظارت در بیمارستان، به علاوه غربالگری، نظارت از راه دور بیمار و مراقبت در خانه، پشتیبانی کرده ایم. این امر توسط Covid-19 تسریع شده است ، اما برای فیلیپس چیز جدیدی نیست. “

 با این حال، برند فیلیپس انتظار دارد که با کاهش بحران Covid-19 ، تقاضای افزایش یافته برای نمونه کارهای مراقبت از خود تا حدودی کاهش یابد در حالی که همه گیری هنوز به پایان نرسیده است ، تعداد زیاد واکسن بسیار موثر در سراسر جهان باعث شده است که بسیاری از افراد در این صنعت انتظار کاهش مراقبت از راه دور در طی سال آینده را داشته باشند.

آینده چه خواهد شد؟

علیرغم رکود اقتصادی پیش بینی شده برای سلامت از راه دور ، همه گیری راه های مراقبت های بهداشتی از راه دور را به عنوان گزینه های مناسب تقویت کرده است حتی اگر دیدن بیماران از نزدیک امن باشد. یک غول مدتک مانند  یرند فیلیپس که همچنان با اطمینان در مراقبت های متصل سرمایه گذاری می کند ، سیگنالی را ارسال می کند که این  بخش مراقبتی حوزه سلامت حتی پس از پایان رونق همه گیری نیز به رشد خود ادامه خواهد داد. فناوری ها و خدماتی مانند BioTelemetry و Capsule در سال ۲۰۲۰ برای بسیاری از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و پزشکی از محصولات لوکس به خدمات روزمره تبدیل شده است و حتی پس از رفع محدودیت های Covid-19 به دلیل مزایای زیادی که به بیماران می دهند و محبوبیت آنها همچنان محبوب خواهد بود.

 World of Words

دیدگاه ها بسته شده اند.