احبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند بوئینگ

اولین سود برند بوئینگ در بیش از ۲ سال اخیر ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یواس‌نیوز، بویینگ پس از ۲ سال توانست با بهره بردن از احیای مسافرت‌های داخلی و افزایش فروش ۷۳۷ مکس به اولین سود ۳ ماهه خود دست یابد.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|برند بوئینگ ابرشرکت صنایع هوافضایی و صنایع دفاعی آمریکایی چند ملیتی است، که در سال ۱۹۱۶ توسط ویلیام بوئینگ در شهر سیاتل، واشینگتن تأسیس شد. در طول دهه‌های گذشته همواره تمرکز اصلی این ابرشرکت بر تولید هواپیماهای مسافربری معطوف بوده است. ابرشرکت برند بوئینگ در سال ۱۹۹۷ با خریداری شرکت مک‌دانل داگلاس به بزرگترین شرکت هوافضای جهان تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یواس‌نیوز، بویینگ پس از ۲ سال توانست با بهره بردن از احیای مسافرت‌های داخلی و افزایش فروش ۷۳۷ مکس به اولین سود ۳ ماهه خود دست یابد.

اقیانوس آبی خبر-اخبار برندها-برند بوئینگ

پس از انتشار گزارش عملکرد ۳ ماهه، سهام برند بوئینگ ۵ درصد جهش کرد.

 این عملکرد علی‌رغم تداوم تنش‌ها بین چین و آمریکا و پایین ماندن نرخ پروازهای بلند بین‌المللی، به دست آمده است.

سرنوشت هواپیمای ۷۳۷ مکس به ریکاوری مالی برند بوئینگ گره خورده است. سال گذشته پس از پشت سر گذاشتن ماجرای کلاهبرداری در ایمنی هواپیمای ۷۳۷ مکس که به دنبال ۲ سقوط مرگبار این هواپیما آشکار شده بود، پاندمی کرونا وضعیت را تشدید کرد تا میلیاردها دلار از درآمد برند بوئینگ به علت از دست رفتن فرصت فروش این هواپیما از بین برود.

 امسال افزایش فروش به بخش‌های دفاعی و خدماتی باعث شد تا عملکرد مالی برند بوئینگ تقویت شود با این حال انتظار می‌رود مثبت شدن جریان نقدینگی این شرکت در سال ۲۰۲۲ اتفاق بیافتد.

حتی با وجود افت شاخص داوجونز ارزش هر سهم برند بوئینگ ۵ درصد جهش کرد و به ۲۳۴ دلار رسید.

پس از این گزارش، مدیرعامل برند بوئینگ، دیوید کالهون اعلام کرد که این شرکت کارکنان خود را اخراج نخواهد کرد و تعداد آنها را در همان ۱۴۰ هزار نفر نگاه خواهد داشت. این در حالی است که قبلاً اعلام شده بود تعداد کارکنان شرکت تا پایان ۲۰۲۱ به ۱۳۰ هزار نفر کاهش خواهد یافت.

World of Words

دیدگاه ها بسته شده اند.