Pic 2-2

همکاری خلاقانه برند اسیکس با یک سگ اینفلوئنسر

به گزارش اقیانوس آبی خبر به تاریخ 25 اردیبهشت  1404به نقل از وب‌سایت خبری مارکتینگ-اینتراکتیو به تاریخ 13 می2025 در حرکتی خلاقانه و کم‌سابقه، برند ورزشی بین‌المللی اسیکس (ASICS) از همکاری خود با فلیکس ساموید، سگ پشمالوی محبوب اینترنتی، به‌عنوان  » بهترین دوست ذهن« و سفیر جدید برند خبر داد. این اقدام با هدف ارتقاء سلامت روان از طریق فعالیت بدنی همراه با حیوانات خانگی صورت گرفته است. فلیکس، اینفلوئنسر هفت‌ساله‌ی نژاد ساموید با پوشش سفید و شخصیتی دوست‌داشتنی، به ‌واسطه سفرهای ماجراجویانه‌اش به بیش از ۳۶ کشور جهان و محتوای تصویری جذاب، اکنون بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. برند اسیکس، او را به‌دلیل علاقه به پیاده‌روی، دویدن و لحظات پرجنب‌وجوشش، «اینفلوئنسر ورزشی» واقعی معرفی کرده است.

پشتوانه علمی پشت یک کمپین متفاوت

براساس تحقیقات جدید برند اسیکس، سگ‌ها نقش پررنگی در تشویق صاحبانشان به تحرک فیزیکی دارند. ۶۵ درصد از صاحبان سگ اعلام کرده‌اند که حیوان خانگی‌شان بزرگ‌ترین انگیزه‌ی آن‌ها برای فعالیت بدنی است؛ عددی که حتی از نقش خانواده، افراد مشهور یا مربیان حرفه‌ای فراتر می‌رود. در ادامه این پژوهش، ۷۹ درصد از شرکت‌کنندگان گزارش داده‌اند که پس از حرکت همراه با سگ خود، استرس کمتری را تجربه کرده‌اند و ۸۳ درصد نیز از افزایش حس شادی سخن گفته‌اند. همچنین، مطالعه‌ای از سوی برندون استابز، استاد دانشگاه کینگز کالج لندن، نشان می‌دهد که صاحبان سگ در مقایسه با سایرین، به‌طور ۳۱ درصد بیشتر احتمال دارد که به برنامه‌های فعالیت بدنی پایبند باشند؛ این گروه به‌طور متوسط ۲۱۰ دقیقه ورزش در هفته دارند.

فراخوان جهانی اسیکس برای معرفی « سفیران پشمالو»

در ادامه این کمپین، برند اسیکس از تمام صاحبان سگ‌ها دعوت کرده است تا حیوان خانگی خود را به‌عنوان «بهترین دوست ذهن» و سفیر محلی برند معرفی کنند. سگ‌های منتخب، تجهیزات ورزشی مخصوص دریافت کرده و به ارتقاء سلامت روان از طریق تحرک کمک خواهند کرد. گری راچر، رئیس جهانی بازاریابی برند اسیکس، در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌کس به اندازه سگ‌ها ما را به حرکت جسمی و روانی ترغیب نمی‌کند. آن‌ها الهام‌بخش ما هستند تا هر روز کفش‌هایمان را ببندیم، بیرون برویم و حرکت کنیم.” او در ادامه افزود:”نام برند ما، ASICS، مخفف عبارت لاتین  Anima Sana In Corpore Sano به‌معنای «ذهن سالم در بدن سالم» است. با معرفی فلیکس به‌عنوان سفیر رسمی، در تلاشیم تا عشق ذاتی سگ‌ها به حرکت را با جهان به اشتراک بگذاریم و افراد را به مراقبت از ذهن خود از طریق فعالیت جسمی تشویق کنیم.”

 

World of Words

منبع: مارکتینگ-اینتراکتیو

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *