Pic 4

برند مک‌کورمیک میزبان چالش برند در کنگره جهانی بسته‌بندی هوشمند

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از وب‌سایت خبری وات دِی تینک به تاریخ 22 اردیبهشت  1404مقارن با  12 می2025– برند مک‌کورمیک و شرکا، پیشتاز جهانی در حوزه طعم‌دهنده‌ها، ادویه‌ها و چاشنی‌ها، میزبان چالش معتبر برند در کنگره جهانی بسته‌بندی هوشمند (AIPIA) و الکساندر واتسون و همکاران (AWA) خواهد بود. این رویداد برجسته، روزهای ۲۳ و ۲۴ ژوئن در هتل فرودگاهی اشتاینبرگر آمستردام برگزار می‌شود.

برند مک‌کورمیک که خود را «رهبر جهانی در طعم و مزه» می‌نامد، در بیش از ۱۵۰ کشور جهان حضور دارد و مجموعه‌ای از برندهای شناخته‌شده بین‌المللی را در اختیار دارد و این در حالی می باشد که، برندهایی همچون شوارتز برند شماره یک بریتانیا در حوزه گیاهان دارویی و ادویه و برند پیشتاز جهانی در تولید خردل  در زمره برندهای نمادین در بخش‌های غذا و خدمات غذایی به‌شمار می‌روند. با این وجود، دامنه محصولات برند مک‌کورمیک فراتر از این برندهاست؛ از سس‌های تند و باربیکیو گرفته تا طعم‌دهنده‌های محلی از کشورهای متنوعی چون چین، تایلند، استرالیا و دیگر نقاط اروپا و آمریکا – حتی مخلوط‌های ژله‌ای!

این برند که ریشه‌های آن به سال ۱۸۸۹ و بنیان‌گذاری ویلوگبی مک‌کورمیک بازمی‌گردد، اکنون با بیش از ۱۴ هزار کارمند در سطح جهانی، گردش مالی ۶.۷ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۴ را به ثبت رسانده است. سهم درآمدی این برند به‌طور متوازن میان برندهای مصرفی (۵۷٪) و راه‌حل‌های طعم‌دهنده برای صنایع غذایی و خدمات رستورانی (۴۳٪) تقسیم شده است. ایف دو فرانته، مدیرعامل کنگره جهانی بسته‌بندی هوشمند، درباره این میزبانی گفت: “با چنین حضور گسترده جهانی و سبد متنوع محصولات از برندهای مشهور جهانی، مک‌کورمیک بدون شک میزبان ایده‌آلی برای چالش برند امسال خواهد بود. ما مشتاقیم ببینیم که این برند برجسته، چه حوزه‌هایی از فناوری بسته‌بندی هوشمند را در اولویت قرار می‌دهد و یا اینکه تمرکز خود را بر کدام یک از کاربردهای نوآورانه در زنجیره محصولاتش خواهد گذاشت.” چاشنی‌ها و سس‌های برند مک‌کورمیک می‌توانند از فناوری‌های هوشمند در زمینه‌هایی چون ارائه نکات دستور پخت، اطلاع‌رسانی درباره مواد اولیه پایدار و کاهش ضایعات بهره‌مند شوند.

در قالب این چالش، ۱۲ تا ۱۵ شرکت فناوری در یک نشست پویا، فرصت خواهند داشت تا تنها در سه دقیقه، ایده‌های نوآورانه خود را برای نمایندگان برند مک‌کورمیک ارائه دهند. برند میزبان نیز در آغاز جلسه، انتظارات و اولویت‌های خود در زمینه فناوری‌های مورد نظر را تشریح خواهد کرد. در پایان، سه (یا شاید بیشتر) از این شرکت‌ها برای ادامه مذاکره انتخاب خواهند شد. این جلسه که به‌طور مستقیم توسط ایف دو فرانته میزبانی می‌شود، همواره یکی از نقاط اوج هیجان‌انگیز کنگره به‌شمار می‌رود؛ جایی که فشار زمان، نوآوری را به چالش می‌کشد و نتایجی الهام‌بخش به بار می‌آورد.

چالش برند تنها بخشی از این گردهمایی دو روزه است که با حضور بهترین متخصصان صنعت بسته‌بندی هوشمند، فرصت گفتگو و تبادل نظر درباره چالش‌ها و فرصت‌های این صنعت نوظهور را فراهم می‌کند. محورهای کلیدی امسال شامل «بسته‌بندی متصل برای برندها»، «بسته‌بندی هوشمند پایدار» و «تقویت زنجیره تأمین و مدیریت داده‌ها» خواهد بود.

 

Word of Words

منبع: وب سایت خبری وات دِی تینک

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *