ورود برند کادیلاک به استرالیا

ورود جنجال برانگیز برند کادیلاک به استرالیا

به گزارش دکتر آبی به نقل از سایت خبری کارسیلز به تاریخ 8 می 2024 مقارن با 19 اردیبهشت 1403- برند کادیلاک “برندهای لوکس پرچمدار اروپایی” را در استرالیا مورد هدف قرار داده است.

ورود به بازار استرالیا با معرفی شاسی بلند برقی بزرگ مدل کادیلاک لیریک به زودی آغاز می شود و سایر مدل های برقی این برند نیز به دنبال آن وارد بازار خواهند گردید. جنرال موتور مدعی بر این امر می باشد که بازگشت برند کادیلاک، بازار اصلی استرالیا را مورد هدف قرار نخواهد داد و تمرکز اصلی آن رقابت با برندهای لوکس برتر اروپایی در سه ماهه چهارم سال جاری با ورود شاسی بلند برقی کادیلاک لیریک 2024 می باشد.
جس بالا، مدیر عامل شرکت جنرال موتورز دراسترالیا-نیوزلند امروز در مصاحبه‌ای با رسانه‌های استرالیایی گفت که غول خودروسازی آمریکا از برند کادیلاک استفاده می‌کند و این استراتژی به زودی فراتر از مدل کادیلاک لیریک گسترش خواهد یافت و قصد بر این دارد تا خریداران خودروهای اروپایی با برندهایی، مانند بی ام دابلیو، مرسدس بنز، آئودی، لکسوس، لندرور، پورشه و ولوو را به سمت خود جذب نماید. وی ابراز داشت: “ما آن برندهای لوکس اروپایی درجه یک را مورد هدف قرار داده‌ایم” و این استراتژی از طریق ترکیب منحصربه‌ فردی از سبک و استایل، هویت برند و عملکرد خودروهای برقی پیاده سازی خواهد شد.

ما خواستار به نمایش گذاشتن یک روند متداول نیستیم بلکه یک رویکرد لوکس و منحصر به فردی را دنبال می کنیم. ما تا کنون فقط مدل لیریک از برند کادیلاک را به بازار استرالیا معرفی کرده‌ایم، اما مدل‌های بیشتری در راه هستند و در آینده ای نه چندان دور اخبار بیشتری درباره آنها خواهیم داد. ما کاملا به آینده برند کادیلاک در استرالیا خوشبین هستیم و می دانیم که رقابت شگفت انگیزی در پیش رو داریم. خودروهای تسخیر کننده و زیبایی همانند مدل کادیلاک لیریک برای رقابت با برندهای لوکس اروپایی در راه هستند و مطمئن هستیم که مشتریان با دیدن آنها صحه بر ادعای ما خواهند گذاشت. جس بالا به جزئیات اشاره نکرد، اما تایید کرد که مدل های آینده برند کادیلاک چون مدل لیریک و سایر مدل ها جدید بعدی با قیمت هایی رقابتی در مقابل برندهای اروپایی وارد بازار استرالیا خواهند شد. انتظار بر این است که قیمت ورود به بازار برای شاسی بلند بزرگ آینده چیزی در حدود 140 تا 150 دلار باشد.
با استناد بر تحقیقات بازار جنرال موتورز، برند کادیلاک توانایی جذب مشتریان اولیه، به ویژه خریداران تسلا را که همواره به دنبال جایگزینی جدید و متفاوت از برندهای شناخته شده و حاضر در بازار هستند را دارا می باشد. جس بالا به این مهم نیز تاکید کرد که علیرغم اینکه جنرال موتورز قبلاً از عرضه برند کادیلاک به استرالیا کناره‌گیری کرده بود همچنان به بازار استرالیا متعهد است و حضورش موقتی و زودگذر نخواهد بود و این شامل بازار خودروهای برقی ممتاز نیز می شود که از ماهیت بازاری پر آشوب و غیرقابل پیش بینی برخوردارند. وی قبل از تایید این مهم که برند کادیلاک فقط خودروهای برقی را در استرالیا عرضه می کند، گفت: “علاقه بازار استرالیا نسبت به خودروهای جنرال موتورز کاملا قابل لمس است.”

مدیر ارشد بازاریابی برند کادیلاک، ملیسا گریدی دیاس، معتقد است مدل کادیلاک اسکالید IQ، شاسی بلند پرچمدار برند کادیلاک و یک بازیگر کلیدی جهانی است. مدل اسکالید پرفروش ترین خودرو در اکثر بازارها است. دیاس معتقد است که اسکالید به خوبی این برند را نشان می دهد و در هر کجا که معرفی شود با استقبال خوبی روبرو خواهد شد، زیرا خودرویی نمادین است.

کادیلاک اپتیک

کادیلاک ویستیک

جنرال موتورز سال گذشته مدل اسکالید IQ را با نام های کادیلاک اپتیک، اپتیک و ویستیک با (IP) مالکیت معنوی استرالیا به نمایش گذاشت. این اسامی اشاره به ترکیب بالقوه عرضه مدل های آینده این برند لوکس پرچمدار– یک شاسی بلند متوسط، دو شاسی بلند بزرگ (پنج و هفت نفره) و یک شاسی بلند با سایز نرمال دارند. جزئیات بیشتر در مورد مدل های آینده به زودی فاش خواهد شد. جس بالا اظهار داشت که در طی پیش نمایشی که بابت یک رویداد ویژه برپا شد مدل کادیلاک لیریک هزاران علاقمندی را به سوی خود جلب کرده است. این رویداد هفته آینده قبل از تحویل به اولین مشتری در ماه اکتبر برگزار می شود.

.
World of Words

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.